eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Skład komputerowy, druk i kolportaż 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łodzkiego Ziemia Łódzka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Łódź: Skład komputerowy, druk i kolportaż 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łodzkiego Ziemia Łódzka
Numer ogłoszenia: 264046 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład komputerowy, druk i kolportaż 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łodzkiego Ziemia Łódzka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa miesięcznika Ziemia Łódzka w nakładzie 7000 egzemplarzy, na którą składają się: opracowanie graficzne każdego numeru, wykonanie składu i łamania, obróbka zdjęć, korekta techniczna, druk, oprawa introligatorska oraz dostawa zapakowanych i zaadresowanych wg rozdzielnika paczek do wskazanego urzędu pocztowego w Łodzi (po 5 do 15 egz. w liczbie około 300 paczek) oraz reszty nakładu (w paczkach po 50-100 egz.) do siedziby redakcji (al. Piłsudskiego 8 pok. 1205) - 400 sztuk, Teatru Wielkiego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego - 150 sztuk, Filharmonii Łódzkiej, ul. Narutowicza 20 - 150 sztuk, Miejskiej i Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. J. Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102 - 500 sztuk, Teatru im. Jaracza w Łodzi, ul. Kilińskiego 45 - 150 sztuk, Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36 - 150 sztuk, CIT w Łodzi, ul. Piotrkowska 87 - 1000 sztuk, Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi, ul. Traugutta 18 - 300 sztuk. Koszty wysyłki ponosi Zamawiający. Czasopismo wydawane będzie jako miesięcznik. Każdy numer wydrukowany musi być dokładnie w terminie określonym przez redakcję pisma, który to zawsze następować będzie pomiędzy 22 a 29 dniem każdego miesiąca. Termin wykonania zamówienia po otrzymaniu materiałów od Zamawiającego nie dłuższy niż 5 dni plus 2 dni na korektę. Wykonawca wykonując usługę, działa w ścisłym porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, przedstawiając mu każdorazowo numer do zatwierdzenia. Pismo Ziemia Łódzka zostało zarejestrowane w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczone symbolem ISSN 1640-9337. Wymogi techniczne: - format 20 cm x 28 cm; - okładka 4 strony, papier kreda, błyszczący o gramaturze 200g/m kw., pełny kolor (4+4); - na okładce w miejscu wskazanym przez Zamawiającego należy umieścić informację: Ziemia Łódzka Pismo Samorządowe Województwa Łódzkiego i herb województwa łódzkiego; - w projekcie layoutu należy uwzględnić elementy identyfikacji graficznej województwa; - Zamawiający dostarczy projekt winiety wraz z projektem systemu identyfikacji wizualnej w formie elektronicznej w ogólnie przyjętych formatach graficznych; - środki: 24 strony, papier kredowy błyszczący 135 g/m kw. - oprawa zeszytowa. WYKONAWCA UŻYJE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA SUROWCÓW I MATERIAŁÓW NIETOKSYCZNYCH. Zakres czynności Wykonawcy: 1. opracowanie projektu graficznego każdego numeru pisma; 2. wykonanie składu; 3. obróbka zdjęć; 4. druk; 5. oprawa introligatorska - zszycie drutem na 2 zszywki; 6. pakowanie j. w.; 7. dostawa nakładu do wskazanych przez Zamawiającego punktów (poczta i siedziba redakcji); 8. archiwizacja wykonanej pracy tzn. dostarczenie na płycie CD: - numeru pisma w postaci pliku PDF, - wykorzystanych zdjęć, - wykorzystanych tekstów (format rtf lub doc)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.82.20.00 - Usługi składu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wiedza i doświadczenie Wykonawcy potwierdzone mają być wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym, b) Wykonawca dysponować powinien przynajmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy; c) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) wykazu, z którego wynikać będzie, że Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegajacą na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie; b) wykazu osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby lub podmioty czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). c) w przypadku wykorzystania do realizacji zamówienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należących do innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia w/w potencjału technicznego i osób. 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 2) podpisuje pełnomocnik. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena projektu - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zamowieniap/index.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt I.1. pokój nr 405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.