Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Jasień: Dostawę używanej mini-koparki i nowej przyczepy do jej transportu dla potrzeb Zakładu Komunalnego Spółki z o.o. w Jasieniu - finansowanych w ramach leasingu operacyjnego z
opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 264052 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu , ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 0-68 3710849, faks 0-68 3710849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - prawa handlowego ze 100% udz iałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę używanej mini-koparki i nowej przyczepy do jej transportu dla potrzeb Zakładu Komunalnego Spółki z o.o. w Jasieniu - finansowanych w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego za umówione równe i stałe raty leasingowe przedmiotu leasingu, na warunkach określonych w ogólnych warunkach leasingu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie leasingu - w postaci używanej mini-koparki i nowej przyczepy do jej transportu. Opis techniczny minikoparki : rocznik min. 2008 r., liczba przepracowanych mth - max 1500 mth, silnik wysokoprężny, o mocy od 14 do 16 KM, wysięgnik koparki z instalacją hydrauliczną pod młot, maksymalna głębokość kopania - min 2,60 m, maksymalny zasięg kopania - min 4,0 m, maksymalna wysokość zrzucania - min 2,70 m, układ hydrauliczny o wydajności min 50 l/min, maksymalna siła kopiąca ramienia min 9 kN, maksymalna siła kopiąca łyżki min 18 kN, układ jezdny dwie gumowe gąsienice, waga do 2100 kg, rozsuwane podwozie, min. dwa światła robocze, w tym jedno montowane na wysięgniku, lemiesz spycharkowy, możliwość obrotu nadwozia o 3600, ogrzewana kabina dla operatora, dwie łyżki koparkowe o szerokości 300mm i 450mm + łyżka skarpowa 900mm, szybkozłącze mechaniczne do wymiany łyżek, silnik chłodzony cieczą, bez widocznych uszkodzeń, powłoka lakiernicza wolna od rdzy Opis techniczny przyczepy do transportu: fabrycznie nowa, rocznik 2012 lub 2013, wymiary przestrzeni ładunkowej: długość od 2600 do 2700 mm, szerokość od 1200 do 1300 mm, DMC (dopuszczalna masa całkowita) min 2400 kg, oś podwójna z hamulcem najazdowym, dodatkowo pełnowymiarowe koło zapasowe, pełen perforowany antypoślizgowy najazd w formie burty załadunkowej burty stalowe, całość cynkowana ogniowo, instalacja elektryczna 12V, koło podporowe, zaczep kulowy, wyposażenie dodatkowe: kliny pod koła, pasy do zabezpieczenia ładunku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ; 2. W przypadku spółek z o.o. należy załączyć oświadczenie, że zgodnie z art.230 Kodeksu Spółek Handlowych, wartość zamówienia nie przekracza dwukrotnej wartości kapitału zakładowego. W przeciwnym wypadku wymagana jest uchwała wspólników, chyba że umowa spółki stanowi inaczej; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Specyfikację techniczną dla dostarczanej maszyny zawierającą szczegółowe i kompletne dane techniczne, listę wyposażenia, potwierdzające wymagania przedstawione w pkt.III.3 niniejszej specyfikacji oraz instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych. 6. Wzór umowy leasingowej (z wszystkimi załącznikami) wraz z wykazem wszystkich niezbędnych dokumentów, jakie wymagane będą od zamawiającego przy podpisywaniu umowy leasingu; 7. Warunki finansowe umowy leasingowej, tzn.: - wartość (netto i brutto) wpłaty własnej oraz wszystkich innych kosztów i opłat związanych z umową leasingu w całym okresie jego trwania; - wartość (netto i brutto) czynszów leasingowych wraz z harmonogramem ich spłat; 8. Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (np. dostawca maszyny i firma leasingowa), wówczas wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; pełnomocnictwo takie należy załączyć do oferty; w takim przypadku też, każdy z wykonawców z osobna zobowiązany jest do wypełnienia i załączenia oświadczeń zawartych w załącznikach nr 2 i 3 oraz załączenia dokumentów wymienionych w pkt.VIII.1, VIII.3, VIII.4 i/lub pkt.VIII.2; 9. Oświadczenia (zał. nr 2) i (zał. nr 3) i (zał. nr 3a)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. l ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie pisemnego aneksu. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 2.1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę oznaczenia stron, zmianę adresów siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2.2. zmianę umowy w zakresie wynikającym ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, tj.: a) zmianę norm prawnych mających zastosowanie do przedmiotu umowy, w zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa ma wpływ na realizację umowy, b) zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT poprzez dostosowanie stawki podatku VAT określonej umowie do zmienionej powszechnie obowiązującymi przepisami; cena netto pozostaje niezmieniona; 3. Warunki dokonywania zmian w umowie: a. zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, b. zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do udzielenia takiej zgody. 5. Przyjęcie warunków niniejszego postępowania, tj. złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem wzoru umowy proponowanego przez Zamawiającego. 6. W celu podpisania umowy uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, którego oferta została wybrana, powinien zgłosić się do siedziby Zamawiającego w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Jasieniu
ul. Kolejowa 9, 68 - 320 Jasień
tel. 68 3710849, fax. 68 3710849
NIP: 928-17-88-176 REGON: 971255082.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Jasieniu ul. Kolejowa 9, 68 - 320 Jasień tel. 68 3710849, fax. 68 3710849 NIP: 928-17-88-176 REGON: 971255082.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.