Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Sianów: Roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice.
Nr sprawy - SA-2710-06/11
Numer ogłoszenia: 264074 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice. Nr sprawy - SA-2710-06/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów (środków trwałych), naprawy i konserwacji dróg leśnych, ujętych w DSDL w Nadleśnictwie Karnieszewice: - roboty remontowe na drogach leśnych, - utrzymanie dróg (naprawy, konserwacje): wykonywanie docelowych szerokości pasów dróg (roboty ziemne, podłużne przemieszczanie mas ziemnych), odwodnienie korpusu (rowy), odmulanie przepustów, profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych, wzmocnienie istniejących nawierzchni zewnętrznymi materiałami budowlanymi (poniżej 50% grubości konstrukcji nawierzchni przyjętych w Poradniku Technicznym Drogi Leśne DGLP, w zależności od rodzaju drogi (główna, boczna) oraz punktowe (miejscowe) utwardzenie newralgicznych, uszkodzonych fragmentów drogi. 2. Lokalizacja robót - zadania: 2.1. ZADANIE Nr 1. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1009p KOLIBRÓWKA w leśnictwie CHEŁMONIEWO, środek trwały Nr inwentarzowy 220/402 2.2. ZADANIE Nr 2. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1113 w leśnictwie CHEŁMONIEWO (oddz. leśne nr 405, 406, 399, 400), środek trwały Nr inwentarzowy 220/303 2.3. ZADANIE Nr 3. NAPRAWA DROGI - DROGA LEŚNA GŁÓWNA Nr 1012p w LEŚNICTWACH SIANÓW - WĘGORZEWO 2.4. ZADANIE Nr 4. REMONT DROGI LEŚNEJ NR 1001p w LEŚNICTWIE MŚCICE, środek trwały Nr inwentarzowy 220/168 (dawniej 107) i 220/169 (dawniej 119) 2.5. ZADANIE Nr 5 - DROGA LEŚNA GŁÓWNA Nr 1024p i DROGA BOCZNA Nr 1186 w leśnictwie SIECIEMIN 2.6. ZADANIE Nr 6. REMONT - DROGA LEŚNA Nr 1181 (środek trwały Nr inwentarzowy 220/355) w leśnictwie SOWINKO (dawniej 96) 2.7. ZADANIE Nr 7 - ODCINEK DROGI LEŚNEJ Nr 1011p SIANÓW (dawniej Nr 88) 2.8. ZADANIE Nr 8 - REMONT - ODCINEK DROGI LEŚNEJ Nr 1011p w leśnictwie SIANÓW, środek trwały Nr inwentarzowy 220/147 (dawniej Nr 104).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty w zakresie remontów, naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice), o których mowa w art. 67 ust.1 punkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (roboty w zakresie remontów, naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 17.000,00 złotych, a w przypadku składania ofert częściowych w kwocie odpowiednio dla każdej z części: 1.1. zadanieNr 1 - 1.800,00 zł 1.2. zadanieNr 2 - 2.800,00 zł 1.3. zadanieNr 3 - 3.500,00 zł 1.4. zadanieNr 4 - 4.000,00 zł 1.5. zadanieNr 5 - 2.600,00 zł 1.6. zadanieNr 6 - 1.000,00 zł 1.7. zadanieNr 7 - 600,00 zł 1.8. zadanieNr 8 - 700,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót drogowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia: minimum 3 zadań o wartości ogólnej min. 450,0 tysięcy złotych (brutto) w zakresie napraw, konserwacji, remontów, przebudowy lub budowy dróg twardych nieulepszonych (tłuczniowych, żwirowych, żużlowych) - w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie min. 2 zadań o wartości ogólnej min. 150,0 tysięcy złotych - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. VI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 2 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane do 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 2 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.), spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 2 szt.); - w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane do 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.), spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.) Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane, drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 350.000,00 złotych, a w przypadku składania ofert częściowych do 3 zadań - 100.000,00 złotych - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a
76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SIANÓW
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.