Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Kartuzy: Lekarze zatrudnieni w ramach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Zespołu Ratownictwa Medycznego
Numer ogłoszenia: 264117 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lekarze zatrudnieni w ramach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Zespołu Ratownictwa Medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi medyczne świadczone przez lekarzy w ramach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Specjalistycznego Zespołu Ratownictwa Medycznego, z zakresem zgodnym z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ilość stanowisk dla poszczególnych części przedstawia się następująco: LEKARZ SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO: Część 1. Lekarz Nr 1 - 1 Część 2. Lekarz Nr 2 - 1 Część 3. Lekarz Nr 3 - 1 Część 4. Lekarz Nr 4 - 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte w projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział Admi nistracyjno Gospodarczy I - piętro pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lekarz Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKARZ Nr 1 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Staż Pracy w SOR i ZRM - 20
- 3. Specjalizacje lekarskie - 20
- 4. Kursy doszkalające - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lekarz Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lekarz Nr 2 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Staż pracy w SOR i ZRM - 20
- 3. Specjalizacje lekarskie - 20
- 4. Kursy doszkalające - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lekarz Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lekarz Nr 3 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Staż pracy w SOR i ZRM - 20
- 3. Specjalizacje lekarskie - 20
- 4. Kursy doszkalające - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lekarz Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lekarz Nr 4 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Staż pracy w SOR i ZRM - 20
- 3. Specjalizacje lekarskie - 20
- 4. Kursy doszkalające - 10
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Przebudowa, termomodernizacja oraz remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dzierżążnie.
- Sukcesywna dostawa piasku sianego jako materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego.
- Remont budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Dworcowej 1 realizowany w ramach dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Remonty odcinków dróg gminnych z płyt yomb: wąwóz drogi Kolonia-Głusino na dz. nr 127/2, ul. Kaszubska w Mezowie na dz. nr 186/25, skrzyżowanie ul. Bursztynowej w Kartuzach na dz. nr 16/78
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w sezonie zimowym 2024/2025 II.
- Zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami III" pn. "Likwidacja barier transportowych".
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych świadczeń medycznych dla CNBOP-PIB
- Świadczenie usług medycznych
- świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w latach 2025-2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO SZKOLENIA WOJSKOWEGO, ZAJĘĆ SPORTOWYCH I INNYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.