Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Wyszków: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego SZANSA
Numer ogłoszenia: 264204 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie , ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. (029) 742 49 02, faks (029) 742 49 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego SZANSA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursów ukończonych zaświadczeniem lub certyfikatem 1) Kurs Opiekun Osób Zależnych z Modułem Dzieci oraz Osoby Starsze, 2) Kurs Kucharz Małej Gastronomii, 3) Kurs Komputerowy, 4) Kurs Profesjonalnego Sprzątania, 5) Kurs na Wózki Widłowe łącznie z Wymianą Butli Gazowych, 6) Kurs Sprzedawca i Obsługa Kasy Fiskalnej. 2. Zamówienie może być udzielane w Częściach (6 części) . 3. Szczegółowy opis zamówienia oraz poszczególnych kursów w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego po spełnieniu warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia i wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu szkolenia o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia (w zależności od części zamówienia). Do wykazanej usługi należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty zawierający m.in. cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z terenem przewidywanych prac i warunkami lokalnymi w jakich będą realizowane, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, informacją o Podwykonawcach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawki podatku VAT. 2) Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony. 3) Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby uczestników kursów o 1-2 osoby. 2. Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: 1) Wykonawca czynności będące przedmiotem umowy wykona z należytą starannością oraz będzie czuwał nad prawidłową realizacją niniejszej umowy, 2) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia uczestnikowi zaświadczenia o przebytym kursie, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności szkolenia, 4) po zakończonym szkoleniu wykonawca przekazuje Zamawiającemu całą kompletną dokumentację wraz z rachunkiem w ciągu 7 dni od dnia zakończenia szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 16
07-200 Wyszków pok. Nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 16 07-200 Wyszków pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy SZANSA..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Opiekun Osób Zależnych z Modułem Dzieci oraz Osoby Starsze,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs OPIEKUN OSÓB ZALEŻNYCH Z MODUŁM DZIECI ORAZ OSOBY STARSZE, poszerzony o elementy pierwszej pomocy przedmedycznej ukończony zaświadczeniem. Minimalna ilość godzin 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII z naciskiem na praktyczna naukę zawodu, poszerzony o badania sanepidowskie , kurs BHP (oddzielne zaświadczenie). Minimalna ilość godzin 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-9, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS KOMPUTEROWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS KOMPUTEROWY, poszerzony o odpowiednie badania specjalistyczne niezbędne do wykonywania zawodu, ukończony zaświadczeniem. Minimalna ilość godzin 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS PROFESJONALNEGO SPRZĄTANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS PROFESJONALNEGO SPRZĄTANIA , poszerzony o kurs BHP (oddzielne zaświadczenie) i odpowiednie badania specjalistyczne niezbędne do wykonywania zawodu. Minimalna ilość godzin 50..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS NA WÓZKI WIDŁOWE ŁĄCZNIE Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS NA WÓZKI WIDŁOWE ŁĄCZNIE Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ , poszerzony o kurs BHP (oddzielne zaświadczenie) i odpowiednie badania specjalistyczne niezbędne przy wykonywaniu zawodu. Minimalna ilość godzin 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS SPRZEDAWCA I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS SPRZEDAWCA I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, poszerzony o kurs BHP (oddzielne zaświadczenie) i odpowiednie badania specjalistyczne niezbędne do wykonywania zawodu. Minimalna ilość godzin 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.