eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ NA DZIEDZIŃCU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-05

Wrocław: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ NA DZIEDZIŃCU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 26420 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ NA DZIEDZIŃCU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej na dziedzińcu ASP przy pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wym. 9x11cm na dziedzińcu pl. Polskiego 3/4 we Wrocławiu oraz wykonanie okładziny schodów zewnętrznych betonowych płytkami granitowymi Prace polegają na rozebraniu istniejącej nawierzchni z płyt granitowych , skuciu istniejącego betonu oraz zlikwidowaniu trawnika na powierzchni 30 m2 (istniejący trawnik na wysokości schodów zewnętrznych z budynku głównego szerokości 2 mb licząc od styku odwodnienia liniowego). Prace obejmują powierzchnię 275m2 od istniejącej kostki granitowej do ścian budynku przy schodach zejściowych do piwnicy i ścian zewnętrznych budynku głównego do istniejącego odwodnienia liniowego oraz trawnika. Powierzchnię do wykonania zaznaczono na mapie ( plan sytuacyjny).Wykopy należy wykonywać ręcznie ,ponieważ w obrębie planowanych robót znajdują się liczne sieci instalacji elektrycznych ,telefonicznych kanalizacyjnych oraz oploty instalacji odgromowej . Każde uszkodzenie sieci należy wykonać we własnym zakresie i na własny koszt. W celu poprawnego połączenie starej i nowej nawierzchni należy przełożyć istniejącą kostkę na szerokości około 1m poza wyznaczony zakres prac. Należy również rozebrać istniejące uszkodzone odwodnienie liniowe na długości 37mb i zastąpić je identycznym przystosowanym do transportu ciężkiego. Istniejące odwodnienie liniowe biegnące od szybu dźwigowego wzdłuż przy ul. Modrzewskiego na długości 26 mb należy oczyścić i udrożnić. Należy wykonać również krawężnik betonowy drogowy na styku z trawnikiem - 12mb.W odległości 20cm od ścian zewnętrznych szybu dźwigowego wykonać ławy żelbetowe o szerokości 10 cm stanowiące wykończenie dla kostki granitowej. Istniejące studzienki kanalizacyjne (2szt) wyregulować , wykończyć kołnierzem i pokrywą typu ciężkiego. Studzienkę ściekową udrożnić i wykończyć wpustem żeliwnym kl. D400. Na ścianach budynków wykonać izolację z folii kubełkowej do głębokości wykonywanych wykopów pod nawierzchnię. Na placu znajdują się rzeźby i stojaki do rowerów, które na czas wykonywanych robót przenieść i ponownie zamontować po zakończeniu prac. Płyty betonowe chodnikowe o wym. 50x50cm ułożone wzdłuż odwodnienia liniowego zdemontować i wywieść na ul. Traugutta 21 , złożyć we wskazanym miejscu. Dobre nieuszkodzone prostokątne płyty granitowe stanowiące obecne podłoże należy zdemontować i złożyć we skazanym miejscu przez inspektora nadzoru na pl. Polskim 3/4. Przy wykonywaniu nawierzchni z kostki granitowej 9 x11cm należy rozebrać istniejącą nawierzchnię oraz skuć istniejący beton (wywieść na wysypisko) oraz wykonać : - roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi wykonać do głębokości 46 cm - z wywiezieniem ziemi na wysypisko, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowę z mieszanki granitowej 0/31,5mm gr. 20cm, - warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - podsypkę z mieszanki cementowo-piaskowej gr. 5cm - kostkę granitową o wym.9x11cm Zewnętrzne schody betonowe wraz z podestem należy obłożyć okładziną granitową szarą. Należy zastosować płytki granitowe płomieniowane w kolorze szarym o wym. 60x60 cm i grubości 3cm zgodnych z normą PN_EN 12058:2005. Płyty granitowe o nominalnej gr. 3cm i wym 60x60cm na stopnie i podest. Stopnie kamienne proste granitowe gr 30mm szerokość 34cm, wystające 2cm poza krawędź podstopnicy, górna krawędź lekko sfazowana. Podstopnie granitowe gr. 20mm i wysokości 14cm. Na styku budynku ze schodami wykonać cokół granitowy o wysokości 10cm. Dla lepszego zobrazowania istniejącej sytuacji załączamy zdjęcia istniejącego placu oraz plan sytuacyjny z zaznaczoną powierzchnią do wykonania. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załączniki nr 7 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych warunków. Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni drogowej o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto w ramach jednej umowy, W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (w formie oryginału) - o ile dotyczy. 3) Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław (pok. 217, II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.