To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Kalisz: Remont Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149
Numer ogłoszenia: 264213 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235811 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: Remont pomieszczeń piwnic, w tym :roboty rozbiórkowe, zamurowania, tynki wewnętrzne, szpachlowanie ścian, licowanie ścian płytkami, malowanie , sufity podwieszane, warstwy wyrównawcze, posadzki z wykładzin rulonowych PCV , posadzki z płytek typu gres antypoślizgowe - o klasie ścieralności IV, wykucie z muru i wstawienie nowych okien drewnianych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wewnętrznych. Elewacja i cokół budynku, opaska budynku: odbicie tynku z zaprawy cem.-wapiennej, przygotowanie podłoża, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, , wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, obsadzenie podokienników, obrzeża betonowe, , opaska z otoczaków. Schody wejściowe do akademika i wejście główne do budynku: skucie nierówności betonu, przygotowanie starego podłoża, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi. Schody terenowe i cokół ogrodzenia : rozbiórka elementów konstrukcji betonowej, fundamenty z kamienia twardego, podbudowa z gruntu stabilizowanego, schody z kostki betonowej, cokoły betonowe. Remont pomieszczeń - I piętro - 102, 103, 112, 113( przedmiar uzupełniający): rozebranie posadzek z płytek PCV, samopoziomujący podkład , posadzka z paneli o klasie ścieralności IV, sufity podwieszane, wymiana drzwi wewnętrznych, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, itp. Remont instalacji elektrycznej: rozbiórka instalacji , wymiana opraw oświetleniowych , wymiana nieuszczelnionego podtynkowego przełącznika, kanały elektroinstalacyjne z PCV, wymiana przewodów kabelkowych, wyposażenie skrzynek i rozdzielnic, itp.. Remont systemu okablowania strukturalnego : układanie kabla w listwach i kanałach, montaż gniazd, , montaż paneli rozdzielczych, zakup i montaż szaf dystrybucyjnych, itp. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.1 projekt budowlany ( architektura), 3.2 przedmiary robót (remont pom. piwnic + uzupełnienie + instalacja strukturalna) , 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( budowlana + elektryczna). 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz.1118 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych . 6. Zawarte w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na wykonane roboty od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "PAWBUD" inż Sławomir Pawelec
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "PAWBUD" inż Sławomir Pawelec
- Firma Usługowo-Budowlana PAWBUD, ulica Macedońska 13, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342427,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214558,49
Oferta z najniższą ceną: 214558,49 / Oferta z najwyższą ceną: 277899,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4613P na odcinku Tymianek-granica Gminy Koźminek
- Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamrażarek niskotemperaturowych, dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla
- Dostawa lampy szczelinowej
- Rozbudowa skateparku w Ogródku Jordanowskim przy ul. Wał Piastowski w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Modernizacja pomieszczeń dla monitoringu i utrzymania krytycznych systemów kontroli ruchu lotniczego w Warszawie
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa budynku Ośrodka Medycyny Doświadczalnej (DZP.25.12.2025)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.