eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZP-2380-620-88/2014 Zakup sprzętu komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-24

Katowice: ZP-2380-620-88/2014 Zakup sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 264243 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371046 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-620-88/2014 Zakup sprzętu komputerowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. 2. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych oraz ilości zakupywanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym -specyfikacji sprzętu. W załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu Zamawiający powołuje się na wyniki testów procesorów opublikowanych na stronnie PassMark http://cpubenchmark.net z dnia 04.11.2014r. jaki winien spłniać zaoferowany sprzęt. 3. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu. 3.1 Ilości zakupywanego asortymentu podane w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 3.2 ilości zakupywanego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a ceną brutto za realizację zamówienia na którą zostanie zawarta umowa po licytacji elektronicznej. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 3.4 Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu złożonym po przeprowadzeniu licytacji elektronicznej dotyczy zwycięzcy licytacji. 3.5 Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania tj. w terminie do dnia 19.12.2014 r. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia w ramach opcji. 3.6 Asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego producenta tego samego modelu oraz o tych samych parametrach co sprzęt oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go ponadto zaoferowany sprzęt dla każdej pozycji asortymentowej winien być tego samego modelu. (np. wszystkie monitory w poz. Nr 2 mają być tego samego producenta i ten sam model). 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w kolumnie nr 4 załącznika nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE 7. Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk pozostał u Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego dysku w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga gwarancji określonej w Załączniku nr 3 do ogłoszenia. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. 9. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach 1 do 7 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu, spełniał wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z dostawą sprzętu 10. Zamawiający wymaga, aby asortyment określony w pozycjach 1 do 4 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu spełniał kryteria środowiskowe w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w formie oświadczenia producenta jednostki dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z dostawą sprzętu. 11. Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu określonego w pozycjach 1 do 4 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu w formie dokumentu potwierdzającego dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z dostawą sprzętu 12. Zamawiający wymaga, aby serwis sprzętu określonego w pozycjach 1 do 4 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. Wykonawca, który wygra licytację wraz z dostawą sprzętu dostarczy odpowiednie dokumenty potwierdzające. 13. Realizacja umowy jest jednorazowa, a za zgodą zamawiającego w kilku transzach. 14. W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, certyfikatów, nazw własnych - znaków towarowych np.: System operacyjny Windows 7, Windows 8, ISO9001 itp. - Zamawiający dopuszcza też inne równoważne normy, certyfikaty oraz systemy operacyjne które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i kompatybilność ze stosowanym u Zamawiającego oprogramowaniem (SWD, FREJZAP, AFIS, KCIK, SKOP (ZSILP), SWOP, ZAP, MWD. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy 15. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 16. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie był odbierany z, oraz po naprawie dostarczany (w tym wniesiony) do pomieszczeń Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 bez dodatkowych kosztów dojazdu i kosztów wniesienia. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału oraz w formularzu ofertowym w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wskazujące zakres dostawy, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów.16. Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość zamówienia wynosi 127 050,00 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.