eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkarszewyDostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Skarszewy: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach.
Numer ogłoszenia: 264257 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216859 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Zdrowia, ul. Dworcowa 11, 83-250 Skarszewy, woj. brak, tel. 058 588 24 93, faks 058 588 24 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działania 9.2. Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach podzielonego na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa Kolposkopu Pakiet nr 2 - Dostawa Elektrokardiografu Pakiet nr 3 - Dostawa Spirometru Pakiet nr 4 - Aparatura medyczna oraz meble medyczne 2) Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia jako parametry wymagane i muszą być uwidocznione oraz potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia (do oferty należy dołączyć oryginalne firmowe materiały informacyjne producenta z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia). Nie spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3) Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2013), zgodny z wyspecyfikowanymi parametrami, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia o ile są wymagane zgodnie z prawem. 5) Wymagana przez Zamawiającego gwarancja dla każdego z pakietów została opisana w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Po zakończonym montażu i pierwszym uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi dostarczyć kartę gwarancyjną na urządzenie zgodnie z przedstawioną ofertą. 7) Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników Zamawiającego w ilości wskazanych w poszczególnych pakietach SIWZ w zakresie obsługi całego wyposażenia oraz sprzętu medycznego w terminie ustalonym z Zamawiającym zgodnie z zasadami określonymi w § 2 ust. 6 projektu umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem, a pracownicy powinni otrzymać indywidualne zaświadczenia o odbytych szkoleniach. 8) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcje obsługi lub DTR sprzętu w języku polskim, karty gwarancyjne, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE, osoby odpowiedzialnej za sprzęt, daty uruchomienia urządzenia). 9) Wykonawca powinien posiadać własny lub zewnętrzny autoryzowany serwis na przedmiot zamówienia. Przed podpisaniem umowy należy podać dane teleadresowe autoryzowanych serwisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.41.00 - Kolposkopy 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 28.41.20.00 - 28.41.20.00 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt p.n. Rozbudowa GOZ Skarszewy oraz zakup aparatury i sprzętu medycznego do GOZ Skarszewy i filii w Pogódkach - Zdrowsze jutro- Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działania 9.2. Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Dostawa Elektrokardiografu w ilości 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTL Polska Sp. z o.o., ul. Leonidasa 49, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8019,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8019,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8019,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Dostawa Spirometru w ilości 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MES Sp. z o.o., ul. Zawiła 56, 30-390 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15040,51

  • Oferta z najniższą ceną: 15040,51 / Oferta z najwyższą ceną: 15040,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.