eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie usługi kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Nowy Sącz: Wykonanie usługi kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 264283 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi kompleksowych napraw blacharsko-lakierniczych, konserwacji oraz wy-miany szyb samochodowych w pojazdach marki; Land Rover Defender, Daewoo, Volkswagen, Renault, Fiat, Ford, Mercedes, Skoda oraz Jeep..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów 50.11.21.20 - Usługi w zakresie wymiany szyb .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ. 2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano; zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 2.2 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykazano dysponowanie przez wykonawcę: a) warsztatem przystosowanym do napraw blacharsko- lakierniczych samochodów osobowych, osobowo terenowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 tony, wyposażonym obowiązkowo w ramę geometryczna z osprzętem do pomiaru i przywracania geometrii nadwozia samochodów lub odpowiadające tego typu urządzenie oraz profesjonalną, bezpyłową kabinę lakierniczą z płynną regulacją temperatury wewnątrz kabiny, b) wyznaczonym miejscem w obszarze zamkniętym, przystosowanym do garażowania lub parkowania minimum dwóch uszkodzonych pojazdów zamawiającego jednocześnie, c) programem do kosztorysowania napraw pojazdów AUDATEX lub EUROTAX wraz z licencją na jego użytkowanie, d) skuteczną formą zabezpieczenia (fizycznego lub technicznego - podać jakie) powierzonego przez zamawiającego mienia przez 24 godziny na dobę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.3.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 10 000,00 zł. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: 1)Oświadczenie wykonawcy sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualna polisa potwierdzająca ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej realizację przedmiotu umowy, na wartość nie mniejszą niż 10.000,- zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Oświadczenie wykonawcy zawierające wykaz oraz szczegółowy opis niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w szczególności - potwierdzenie dysponowania w okresie trwania zawartej umowy: a) warsztatem przystosowanym do napraw blacharsko- lakierniczych samochodów osobowych, osobowo terenowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 tony, wyposażonym obowiązkowo w ramę geometryczna z osprzętem do pomiaru i przywracania geometrii nadwozia samochodów lub odpowiadające tego typu urządzenie oraz profesjonalną, bezpyłową kabinę lakierniczą z płynną regulacją temperatury wewnątrz kabiny, b) wyznaczonym miejscem w obszarze zamkniętym, przystosowanym do garażowania lub parkowania minimum dwóch uszkodzonych pojazdów zamawiającego jednocześnie, c) programem do kosztorysowania napraw pojazdów AUDATEX lub EUROTAX wraz z licencją na jego użytkowanie, d) skutecznej formy zabezpieczenia (fizycznego lub technicznego - podać jakie) powierzonego przez zamawiającego mienia przez 24 godziny na dobę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.75
  • 2 - wysokość marży na zakupione części użyte do naprawy - 0.05
  • 3 - odległość określona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej po-między warsztatem wykonawcy a siedzibą zamawiającego - 0.10
  • 4 - Okres gwarancji obejmującej wszystkie wymienione części i robociznę na wykonaną usługę - 0.10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, budynek nr 3 pok.nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 12:30, miejsce: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 - (biuro przepustek) lub na adres: KaOSG ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5,33-306 Nowy Sącz 8, skr.poczt. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.