eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-66/13/2009/DŹWIGI-KONSERWACJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Gdańsk: PN-66/13/2009/DŹWIGI-KONSERWACJA
Numer ogłoszenia: 264288 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-66/13/2009/DŹWIGI-KONSERWACJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie usługi konserwacji dźwigów w sposób ustalony Dokumentacją Techniczno-Ruchową, Instrukcją Obsługi i Konserwacji Dźwigów Elektrycznych i przepisami UDT w niżej wymienionym zakresie: - naprawa lub wymiana styczników, przekaźników, prostowników, transformatorów, styczników, cewek, żarówek, baterii, dzwonków, - naprawa lub wymiana okładzin hamulcowych, - wymiana luzowników, krzywek ruchomych, wyłączników zatrzymania oraz innych elementów, - wymiana prowadników kabinowych i przeciwwagowych, - wymiana kontaktów drzwi szybowych i kabinowych, - wymiana lub naprawa amortyzatorów drzwiowych, - wymiana lub naprawa łączników krańcowych i końcowych, - wymiana impulsatorów fotoelektrycznych lub magnetycznych, - wymiana linek i pasków szybowych, - wymiana liny ogranicznika prędkości, - wymiana końcówek linowych, - wymiana elementów sprzęgła elastycznego, - wymiana olejów, żarówek, diod, itp.; - wykonywania konserwacji bez wezwania ze strony Zamawiającego i bez wystawiania zleceń; - sprawdzanie skuteczności działania instalacji przeciwporażeniowej dźwigów; - sprawdzanie oporności izolacji obwodów siłowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetleniowych; - prowadzenie dokumentacji dźwigów (paszportów); 1.1) Zamawiający posiada łącznie 20 szt. dźwigów, które wymienione są, w Załączniku Nr 4 do specyfikacji. 2) Utrzymanie w ruchu zleconych do konserwacji dźwigów w okresie pomiędzy naprawami głównymi poprzez: - dokonywanie napraw bieżących; - uruchomienie dźwigów całodobowo; - uwalnianie osób uwięzionych w dźwigach. (nie dotyczy napraw lub wymian pionu zasilającego obwód siłowy i oświetleniowy dźwigu do rozdzielnicy dźwigowej w maszynowni i samej maszynowni oraz opłat związanych z odbiorami okresowymi przez UDT)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w specyfikacji (wraz z załącznikami). 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie usług, zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. I. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, zgodnie z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane usługi muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - Wykonawca posiada zespół ludzi (min. 3 pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia mających odpowiednie uprawnienia jakie są wymagane przy realizacji przedmiotu zamówienia - wykaz wraz z uprawnieniami załączyć do oferty. 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50% wartość brutto składanej oferty, oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV i VIII. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony-uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; c) aktualne uprawnienia dopuszczające do obsługi, konserwacji, napraw oraz remontów dźwigów, zgodnie z zapisem Rozdziału I pkt. 2; d) wykaz wykonanych usług, zgodnie z zapisem ppkt. 3 pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; e) wykaz pracowników posiadających uprawnienia, zgodnie z zapisem ppkt. 3 pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; f) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy; g) informacja z właściwego banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zgodnie z zapisem ppkt. 4 pkt. 2 Rozdziału III specyfikacji, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) wypełniony Załącznik nr 4 - wykaz posiadanych dźwigów; i) wypełniony Załącznik nr 1- Formularz oferty; j) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 2;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Koszt ogólny (w przypadku dewastacji) - 5
  • 3 - Czas reakcji - 10
  • 4 - Czas uwolnienia pasażera z dźwigu - 5
  • 5 - Koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub strona internetowa jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.