Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Zielona Góra: Dostawa mieszanki mineralno- asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego
o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji dróg wojewódzkich
na terenie:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 264291 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki mineralno- asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji dróg wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji nawierzchni dróg dla: Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku - czas realizacji dostaw do 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego lub przy użyciu faksu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3, 14.21.23.30-2, 44.11.39.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne dostawy* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne dostawy zamawiający rozumie wykonanie 2 dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji nawierzchni dróg o wartościach min.: ZADANIE NR 1 - 36.250,00 zł brutto każda ZADANIE NR 2 - 41.000,00 zł brutto każda ZADANIE NR 3 - 29.000,00 zł brutto każda Nie dopuszcza się sumowania dostaw celem uzyskania wymaganej wartości. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż : Zadanie nr 1 - 72.500,00 zł Zadanie nr 2 - 82.000,00 zł Zadanie nr 3 - 58.000,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 6A ppkt 4 SIWZ; b) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Zobowiązanie o udostępnieniu wiedzy i doświadczenia powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a). 3.Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5.Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 3); 6. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zmiana podwykonawców; 4) zmiana zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców; 5) zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego
- zaplata w kasie 20 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556
2000 0002..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji nawierzchni dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku - czas realizacji dostaw do 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego lub przy użyciu faksu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji nawierzchni dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku - czas realizacji dostaw do 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego lub przy użyciu faksu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji nawierzchni dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku - czas realizacji dostaw do 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego lub przy użyciu faksu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3, 14.21.23.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu: "Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.