Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Łódź: Promocja Łodzi w wydawnictwach branżowych poprzez przygotowanie i emisję reklam i artykułów promocyjnych w ramach projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 264320 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Łodzi w wydawnictwach branżowych poprzez przygotowanie i emisję reklam i artykułów promocyjnych w ramach projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Część 1 - usługa promocji Łodzi w krajowych wydawnictwach branżowych (MICE i rynek spotkań) poprzez przygotowanie i emisję reklam i artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi Część 2- usługa promocji Łodzi w krajowych i międzynarodowych wydawnictwach branżowych (gospodarczych i ogólnoekonomicznych) poprzez przygotowanie i emisję reklam oraz artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1. ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1. ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi. ul. ks. I. Skorupki 21, 90-532 Łódź - sekretariat -III piętro, pok 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi. ul. ks. I. Skorupki 21, 90-532 Łódź - sekretariat -III piętro, pok 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje: 1.1 zawarcia umowy ramowej, 1.2 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.3 składania ofert wariantowych, 1.4 rozliczania w walutach obcych, 1.5 aukcji elektronicznej, 1.6 dynamicznego systemu zakupów, 1.7 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 1.8 udzielenie zamówień uzupełniających 1.9 prawa opcji Termin realizacji: dla części 1 Emisja reklam i artykułów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2015 r we wskazanych przez Zamawiającego terminach. Terminy emisji: - Pierwsza emisja - sierpień bądź wrzesień 2014 r. - Druga emisja - październik bądź listopad 2014 r. - Trzecia emisja - styczeń 2015 r. dla części 2 Terminy emisji reklamy i artykułów w czasopiśmie o zasięgu krajowym: - pierwsza emisja - sierpień bądź wrzesień 2014 r. - druga emisja - listopad 2014 r, - trzecia emisja - styczeń 2015 r. Termin emisji reklamy w międzynarodowym magazynie - pomiędzy wrześniem a grudniem 2014..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa promocji Łodzi w krajowych wydawnictwach branżowych (MICE i rynek spotkań) poprzez przygotowanie i emisję reklam i artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa promocji Łodzi w krajowych wydawnictwach branżowych (MICE i rynek spotkań) poprzez przygotowanie i emisję reklam i artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa promocji Łodzi w krajowych i międzynarodowych wydawnictwach branżowych (gospodarczych i ogólnoekonomicznych) poprzez przygotowanie i emisję reklam oraz artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa promocji Łodzi w krajowych i międzynarodowych wydawnictwach branżowych (gospodarczych i ogólnoekonomicznych) poprzez przygotowanie i emisję reklam oraz artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa archiwizacyjnych regałów przesuwnych z napędem ręcznym w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
- 141/TP/ZP/D/2024 Dostawa odczynników dla Pracowni Diagnostyki Dermatologicznej ( Mikologii )
- DEA OZPA 272.23.2024 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SEKWENCJENOWANIA MATERIAŁU GENETYCZNEGO WIRUSA SARS-CoV-2 DO APARATU GridION Mk1-CZĘŚĆ 2.
- Opracowanie branżowej dokumentacji projektowej wraz z utwardzeniem parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. KPP w Brzezinach przy ul. Konstytucji 3 Maja 5.
- Usługa ubezpieczenia Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa publikacji 5 ogłoszeń w dzienniku regionalnym obejmującym zasięg województwa świętokrzyskiego
- Zapewnienie organizacji Konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
- Usługa realizacji kampanii billboardowej w skład kt. wchodzi: druk plakatów zgodnie z projektami, najem powierzchni reklamowych oraz ekspozycja plakatów na punktach billboardowych, utylizacja plakatów
- Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. "Ceremonia Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT 2024"
- Świadczenie usługi związanej z zakupem przestrzeni reklamowej na portalach internetowych oraz usługi promocji postów na potrzeby działań promocyjnych
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.