To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Wrocław: Przebudowa rowu Z-2.1 na odcinku od km 0+000 do km 3+038 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 264336 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199960 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa rowu Z-2.1 na odcinku od km 0+000 do km 3+038 we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na dwa etapy robót. Etap I obejmuje odcinek rowu w km 0+007÷1+097, etap II w km 1+678÷2+961. 1) Podstawowe parametry robót dla I etapu: - rurociąg o 1000 mm wraz z budowlami - 162,0 m - przepusty - 3 szt - powierzchnia umocnień skarp i dna brukiem kamiennym - 143,0m2 - powierzchnia umocnień dna płytami betonowymi - 664,0 m2 - powierzchnia umocnień skarp płytami MEBA - 1.741,0 m2 - chodnik z kostki betonowej - 231,0m2 2) Podstawowe parametry robót dla II etapu: - rurociąg o 800 mm wraz z budowlami - 35,0 m - przepusty - 2 szt - powierzchnia umocnień skarp i dna brukiem kamiennym - 115,0m2 - powierzchnia umocnień dna płytami betonowymi - 731,6 m2 - powierzchnia umocnień skarp płytami MEBA - 2.196,0 m2 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych (Decyzja nr 261/2010 z dnia 09.02.2010 r.), na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Usług Projektowo - Handlowych Michał Siwulski, ul. Brzeska 25/4, 50-430 Wrocław, w skład której wchodzą: Projekt budowlano-wykonawczy z załącznikami (zał. nr 9 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ), Przedmiar robót ( zał. nr 11a i 11b do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 2) przygotowania zaplecza budowy, 3) sporządzenia planu BIOZ, 4) przedstawienia projektu organizacji robót, 5) prowadzenia dziennika budowy, 6) zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 7) zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych robót, 8) zapewnienie przepływu wód w rowie w trakcie prowadzenia robót, 9) opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzgodnieniem z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu zajęcia pasa drogowego oraz wykonania oznakowania zgodnie z jego zaleceniami ( jeśli zajdzie konieczność), 10) oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 11) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie na wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 12) przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 13) stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 14) pokrycia kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 15) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 16) ścisłej współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 17) zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 18) stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 19) poniesienia wszelkich kosztów nadzoru archeologicznego i powiadomienia Inspektora nadzoru o ewentualnych wykopaliskach archeologicznych, 20) zawiadomienia Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 21) usunięcia wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót, doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 22) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań. 23) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 24) wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 25) udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 3 lat na wykonany przedmiot zamówienia, 26) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 4. Za ewentualne szkody powstałe przy realizacji robót, Właścicielowi nieruchomości na której powstała szkoda w wyniku wykonywania robót związanych z odbudową lub budową urządzeń będzie przysługiwało odszkodowanie od Zamawiającego. Wielkość i wartość odszkodowania ustali rzeczoznawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY INŻYNIERYJNE Barbara Przysada
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY INŻYNIERYJNE Barbara Przysada
- PRZYBUD Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Sp. z o. o., ul. Wiaduktowa 17, 52-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1954462,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1721420,00
Oferta z najniższą ceną: 1721420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2110071,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.