eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych województwa łódzkiego administrowanych przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi w latach 2007-2008



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26435

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych województwa łódzkiego administrowanych przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi w latach 2007-2008 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Justyna Kowalska, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kancelaria.home.pl/przetargi Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Justyna Kowalska Kancelaria Adwokacka adw. Bogdana Janickiego, Justyna Kowalska, ul. Zielona 1, 90-414 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 632 19 37, fax 042 632 19 37, e-mail: b.janicki@adwokat.lex.pl, www.kancelaria.home.pl/przetargi. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:drogi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych województwa łódzkiego administrowanych przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi w latach 2007-2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi krajowe województwa łódzkiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych województwa Łódzkiego administrowanych przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi w latach 2007-2008 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia : 1. Wymagania dotyczące wykorzystywanych materiałów : 1.1. oznakowanie znakiem budowlanym B, zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym oraz spełnianie warunków technicznych wyrobów budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania Dz.U.04.249.2497. Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunek wykonawca przedłoży dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji zamówienia: deklaracje zgodności z aprobatą techniczną lub znakiem CE, ważny dokument wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów tj. Aprobatę Techniczną 2. Dokumenty bezwzględnie wymagane na potwierdzenie, że przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w SIWZ : 2.1 deklaracje zgodności z aprobatą techniczną lub znakiem CE, 2.2 ważne dokumenty wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 633 000 m2 dróg krajowych województwa łódzkiego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 94 950zł., słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych Wadium w ramach poszczególnych części : Zadanie I - Rejon Łowicz, Kutno - 25 206, 25zł. Zadanie II - Rejon Piotrków Trybunalski, Opoczno - 22 706, 25zł. Zadanie III - Rejon Radomsko, Wieluń - 29 581, 25zł. Zadanie IV - Rejon Sieradz - 17 456, 25zł. Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: Kredyt Bank S.A. II Oddział w Łodzi 26 1500 1546 1215 4001 3207 0000 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokumenty wadialne winny być wystawione na Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi 90-056 Łódź, ul. Rooselvelta 9. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 1.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.1 - zamawiający wymaga od wykonawcy wykazania uprawnienia do występowania w obrocie jako przedsiębiorca w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz braku zaległości w świadczeniach publiczno prawnych. Na potwierdzenie spełniania warunków wymagane jest złożenie : 1.2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 1.2.1.2 aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.1.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.1.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.2 zamawiający wymaga : 1.2.2.1 doświadczenia i wiedzy w zakresie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu oznakowania poziomego nawierzchni dróg farbami cienkowarstwowymi na łącznej długości nawierzchni minimum 50 000 m2. Na potwierdzenie spełniania warunków wymagane jest złożenie : informacji o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nazwa kontrahenta, adres ilość metrów kwadratowych wykonanej nawierzchni, wartość kontraktu), wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 3 1.2.2.2 posiadania przez osobę pełniącą z ramienia wykonawcy kierownika budowy uprawnień do wykonywania tej funkcji. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży : dokument stwierdzający uzyskanie kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające uprawnienie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, 1.2.2.3 dysponowania osobami lub podmiotami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zamówienia; co najmniej : majstra robót oznakowania poziomego, 2 operatorów malowarki (muszą posiadać uprawnienia maszynisty samojezdnych malowarek), technika pomiarowego. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawcy przedłożą : wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień - załącznik nr 4, 1.2.2.4 dysponowania sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi wykonanie zamówienia obejmującego co najmniej : malowarkę samobieżną z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku (sztuk 2), malowarkę do wykonywania drobnych elementów ze sterowaniem ręcznym wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku (sztuk 2), szczotkę mechaniczną (sztuk 1), frezarkę do likwidacji zbędnego oznakowania (sztuk 1). Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży wykaz sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje - załącznik nr 5 1.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.3 zamawiający wymaga : 1.2.3.1. Aby wykonawca posiadał średnie wpływy na rachunek bankowy lub zdolność kredytową na poziomie nie niższym niż 800 000zł. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży : informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek bankowy dla prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzający posiadanie średnich wpływów na rachunek bankowy lub zdolność kredytową na poziomie nie niższym niż 800 000zł 1.2.3.2. aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000zł. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży : polisę ubezpieczenia OC potwierdzającą wysokość posiadanego ubezpieczenia oraz fakt ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej polegającej na wykonywaniu malowania nawierzchni dróg. Jeśli wykonawcy składają ofertę wspólnie i przedkładają kilka polis wystawionych na poszczególnych wykonawców warunek jest spełniony, jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 300 000zł. 1.2.4.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.4 zamawiający wymaga, aby wykonawca nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca przedłoży : oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków 2.3 Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków dopuszczenia do udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w poświadczonej przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy kopii. W przypadku nieczytelności kopii lub powstania wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający zbada dokument pod względem spełniania zakreślonych przez zamawiającego warunków w pkt. 4 SIWZ i oceni dokument przy użyciu kryterium \Spełnia\ / \Nie spełnia\. Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony ten wykonawca, który spełni wszystkie warunki określone przez zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni jednego lub więcej z postawionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta ulegnie odrzuceniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty bezwzględnie wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniua. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. informację o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nazwa kontrahenta, adres ilość metrów kwadratowych wykonanej nawierzchni, wartość kontraktu), wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających - według załącznika nr 3 2.1.7. dokument stwierdzający uzyskanie kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające uprawnienie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, 2.1.8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień - załącznik nr 4 UWAGA : ilość osób wymieniona w zdaniu 1 jest to ilość minimalna wymagana dla jednego zadania. Jeśli wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie powinien wykazać się odpowiednią wielokrotnością posiadanego personelu, 2.1.9. wykaz sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca - załącznik nr 5 UWAGA: ilość sprzętu wymieniona w zdaniu 1 jest to ilość minimalna wymagana dla jednego zadania. Jeśli wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie powinien wykazać się odpowiednią wielokrotnością posiadanego sprzętu. 2.1.10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wymaganą ilość środków pieniężnych lub zdolność kredytową 2.1.11. polisę ubezpieczenia OC potwierdzającą wysokość posiadanego ubezpieczenia 2.1.12. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 6 Dodatkowe dokumenty, które powinien przedłożyć wykonawca : 2.2 Wykonawca powinien przedłożyć ponadto następujące dokumenty : 2.2.1.1 formularz oferty - według załącznika nr 7 2.2.1.2 wzór umowy - według załącznika nr 8 - zamawiający oczekuje, że umowa będzie oparafowana przez wykonawcę. 2.2.1.3 Pełnomocnictwo - jeśli uprawnienie do działania w imieniu wykonawcy nie wynika z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji zgodnie z wyżej wskazanymi dokumentami i opłacone opłatą skarbową w wysokości 17zł. Brak opłaty skarbowej stanowi brak fiskalny i nie wpływa na ważność udzielonego pełnomocnictwa.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa także oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 9W zakresie wymogów 1.2.2 - 1.2.3. wykonawca zamieszkały za granicą przedkłada wymagane dokumenty w oryginale lub poświadczonej przez niego kserokopii. Jeśli dokumenty są sporządzone w języku obcym, to dokumentów należy załączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez wykonawcę. Wykonawcy działający wspólnie Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a)oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.2.1, 1.2.4 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b)dokumenty i informacje dotyczące punktów 1.2.2., 1.2.3, mogą pochodzić tylko od jednego z wykonawców lub wykonawcy mogą wykazać, iż łącznie spełniają warunek, c)oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; e)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; f)zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kancelaria.home.pl/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, Kancelaria Adwokacka adw. Bogdan Janicki 90-414 Łódź, ul. Zielona 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE I REJON KUTNO, ŁOWICZ. 1) Krótki opis: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi w latach 2007-2008 na odcinkach gr. woj. kujawsko-pomorskiego - Łęczyca - Łódź, gr. woj. wielkopolskiego - Kutno - Łowicz - gr. woj. mazowieckiego, Rawa Mazowiecka - gr. woj. mazowieckiego, Łowicz - Łódź, Kutno - gr. woj. mazowieckiego, Łowicz - Skierniewice - droga krajowa nr 8, Stryków - Aleksandrów Łódzki, Łódź - Rawa Mazowiecka - droga krajowa nr 8, Topola Królewska - Kutno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: 170 000 m2 dróg krajowych województwa łódzkiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE II REJON PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, OPOCZNO. 1) Krótki opis: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi w latach 2007-2008 na odcinkach Głuchów - Piotrków Trybunalski, Łódź - Głuchów (A1), Piotrków Trybunalski - Rawa Mazowiecka, Wadlew - Piotrków Trybunalski - Opoczno - gr. woj. świętokrzyskiego, Pabianice - Rzgów, Sulejów - gr. woj. świętokrzyskiego, Głuchów - Srock - Piotrków Trybunalski, Tomaszów - Inowłódz - gr. woj. mazowieckiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: 150 000 m2 dróg krajowych województwa łódzkiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE III REJON RADOMSKO WIELUŃ. 1) Krótki opis: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi w latach 2007-2008 na odcinkach Piotrków Trybunalski-gr. woj. śląskiego, gr. woj. wielkopolskiego - Wieluń-Bełchatów - Piotrków Trybunalski, Wieluń - gr. woj. opolskiego, Złoczew - Walichnowy, gr. woj. opolskiego - Wieluń - Złoczew, Piotrków Trybunalski- Radomsko-gr. woj. śląskiego, gr. woj. śląskiego - Radomsko - gr. woj. mazowieckiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: 205 000 m2 dróg krajowych województwa łódzkiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ZADANIE IV REJON SIERADZ. 1) Krótki opis: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbami na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi w latach 2007-2008 na odcinkach gr. woj. wielkopolskiego-Sieradz - Łask- Wadlew, Łódź - Pabianice - Łask; Sieradz - Złoczew, Aleksandrów Łódzki - Pabianice, gr. woj. wielkopolskiego - Poddębice - Łódź, gr. woj. wielkopolskiego - Warta - Sieradz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: 108 000 m2 dróg krajowych województwa łódzkiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.