Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdnica: dostawa i montaż mebli, łóżek oraz drobnego sprzętu dla oddziału ginekologicznego, chirurgicznego, OITM, bloku operacyjnego i innych Szpitala Latawiec w Świdnicy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital "Latawiec" w budowie, do kontaktów: mgr Anna Grochocińska, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8534187, e-mail: latinwes@kki.nat.pl., latinwest@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli, łóżek oraz drobnego sprzętu dla oddziału ginekologicznego, chirurgicznego, OITM, bloku operacyjnego i innych Szpitala Latawiec w Świdnicy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa i montaż mebli medycznych oraz mebli zwykłych, łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych, zestawów nadłóżkowych, lamp bakteriobójczych, ssaków elektrycznych i ciśnieniowych, dozowników tlenu, dozowników mydła i płynów dezynfekcyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Latawiec w Świdnicy ul. Leśna 27-29, bud.1B-1 i bud.1A-5 I i II piętro. Kod NUTS: 4. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: całkowita wartość szacunkowa całości zamówienia bez podatku VAT 3101727.00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: łączna suma wadium na wszystkie pakiety wynosi 51200.00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz.U. nr 139, poz. 1323 ze zm.). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi określone w SIWZ oraz przedstawią zamawiającemu wymagane przez niego dokumenty, określone na podstawie rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr74, poz. 645). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. akualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysatwione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionenie nie wcześniej 6 miesięcy przed upływen terminu składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonwaca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykowania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. informacja banku w którym wykowanca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykowancy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierddzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 2. zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwerdzających że oferowane wyroby posiadają dopuszenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz.U nr 93, poz. 896 ze zm.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto 90 warunki gwarancji i serwisu 10 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PM-1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.07.2006, cena - 70 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowy lub przelewem na rachunek zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.07.2006, godzina 10:30, Szpital Latawiec w budowie ul.Leśna 27-29 58-100 Świdnica sala koneferncyjna pok.nr 2.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20, 33.19.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż łóżek szpitalnych zwykłych, łóżek dla OITM, łóżek wielofukncyjnych z napędem elektrycznym i łamanym leżem, szafek przyłóżkowych, fotela ginekologicznego, łóżek porodowych. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 975470.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli do pokoi zabiegowych i socjalnych dla oddziału położniczego, ginekologicznego i bloku porodowego. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 201803.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż stanowiska do mycia niemowląt, stanowiska do pielęgnacji niemowlat, wag dla noworodków, stolika do narzędzi chirurgicznych, mebli zwykłych i mebli do pokoi socjalnych dla oddziału patologii noworodka. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 72332.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla oddziału chirurgicznego. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 134237.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla OITM. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 132745.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla bloku operacyjnego z wyjątkiem stołów. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 262909.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.00.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla apteki szpitalnej. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 75060.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00, 36.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla centralnej sterylizatornii. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 66712.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli dla pomieszczeń znajdujacych się w piwnicy bud.1B-1 (np. depozyt ubrań). 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 144962.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż opraw nadłóżkowych. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 146200.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż lamp bakteriobójczych. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 138879.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż dozowników mydła, płynów dezynfekcyjnych oraz pojemników na ręczniki papierowe i papier toaletowy. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 30000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż wyposażenia do posiadanych przez zamawiającego urządzeń sterylizujacych i dezynfekujących. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 93594.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż ssaków elektrycznych przenośnych, ssaków ciśnieniowych, dozowników tlenu. 3) Zakres lub wartość: szacunkowy koszt bez VAT 109870.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 8 szt. krzeseł biurowych obrotowych
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.