eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiDostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Łomianki: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 264418 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym obejmuje 7 Pakietów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety). Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia tj. złożył - nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków okreslonych w pkt III.2) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ - w oryginale, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 3.1. foldery, opisy pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie zgodności oferowanego produktu z opisem Zamawiającego, 3.2. dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracje zgodności /certyfikaty CE/ wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy ze względu na klasę wyrobu, pochodzenie wytwórcy) - z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty Wykonawców wymienione w pkt. 2 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. W postępowaniu o zamówienie publiczne, wymienione powyżej dokumenty, (oprócz pełnomocnictskładane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym przy ulicy M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - pokój 102, wersja pisemna na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym przy ulicy M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, (Kancelaria - parter, wejście główne do szpital).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: 1 Kompresy niejalowe 8w 13n 5cmx5cm x 100 opak. 2000 2 Kompresy niejalowe 8w 13n 7.5cmx7.5cm x 100 opak. 1000 3 Kompresy niejałowe 8w 13n 10cmx10cm x 100 opak. 1000 4 Kompresy niejałowe 12w 17n 5cmx5cm x 100 opak. 300 5 Kompresy jałowe 8w 17n 5cm x5cm x 3 typ blister opak. 10000 6 Kompresy jałowe 8w 17n 7.5cmx7.5cm x 5 typ blister opak. 5000 7 Kompresy jałowe 8w 17n 10cmx10cmx3typ blister opak. 1100 8 Kompresy jałowe 8w 17w 10cmx10cmx5 typ blister opak. 1000 9 Kompresy jałowe 8w 17n 10cmx10cmx10 typ blister opak. 500 10 Kompresy jałowe 12w 17n 5cmx5cmx3 typ blister opak. 2000 11 Kompresy jałowe 12w 17n 5cmx5cmx5 typ blister opak. 4000 12 Kompresy jałowe 12w 17n 7,5cmx7,5cmx5cm typ blister opak. 2500 13 Kompresy jałowe12w17n10cmx10cmx5 typ blister opak. 2200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1200 2 Kompresy jałowe 16w 17n710cmx10cmx5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 600 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu:1 Plaster na tkaninie,klej hypoalergiczny 5mx12.5mm x 1szt opak. 200 2 Plaster na tkaninie,klej hypoalergiczny 5mx2.5cm x 1szt opak. 1500 3 Plaster na włókninie,klej hypoalergiczny 9.2mx12.5mm x 1szt opak. 200 4 Plaster na włókninie,klej hypoalergiczny 5mx2.5cm x 1szt opak. 200 5 Plaster na włókninie,klej hypoalergiczny 5mx5cm x 1szt opak. 60 6 Plaster na jedwabiu,klej hypoalergiczny 5mx1.25cm x 1szt opak. 600 7 Plaster na jedwabiu,klej hypoalergiczny 5mx2.5cm x 1szt opak. 1600 8 Plaster na jedwabiu,klej hypoalergiczny 5mx5cm x 1szt opak. 60 9 Plaster na włókninie z opatrunkiem 1mx6cm x 1szt opak. 120 10 Plaster na włókninie z opatrunkiem 1mx8cm x 1szt opak. 120 11 Plaster włókninowy samoprzylepny 10m x 2.5cm x 1szt opak. 20 12 Plaster włókninowy samoprzylepny 10m x 5cm x 1szt opak. 10 13 Plaster włókninowy samoprzylepny 10m x 10cm x 1szt opak. 10 14 Plaster włókninowy samoprzylepny 10m x 15cm x 1szt opak. 5 15 Plaster pod venflony 76mm x 51 mm x 50szt opak. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu:1 Opaska elastyczna 4mx8cm opak. 50 2 Opaska elastyczna 4mx10cm opak. 100 3 Opaska elastyczna 4mx12cm opak. 100 4 Opaska elastyczna 4mx15cm opak. 100 5 Opaska gipsowa 3mx8cm 6minut opak. 240 6 Opaska gipsowa 3mx10cm 6minut opak. 360 7 Opaska gipsowa 3mx12cm 6minut opak. 240 8 Opaska gipsowa 3mx15cm 6minut opak. 240 9 Opaska dziana 4mx5cm x 20 szt opak. 300 10 Opaska dziana 4mx10cm x 20 szt opak. 100 11 Opaska dziana 4mx15cm x 20 szt opak. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu:1 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na palec 1cm x 1m opak. 10 2 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na dłoń/stopa 1,5cm -3cm x 1m opak. 40 3 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na ręka/noga 3,5-4,5cm x 1m opak. 60 4 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowa/udo 5,0-6,5cm x 1m opak. 30 5 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na biodro/brzuch 7,9-9,5cm opak. 10 6 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus 10,0-13,5cm x 1m opak. 10 7 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus min 14cm x 1m opak. 10 8 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę ramię, kolano, podudzie 5,0-6,5cm x 1m opak. 100 9 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę, udo, biodra 7,0-9,5cm x 1m opak. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu:1 Serweta gazowa jałowa 17n 45cmx45cm Rtg x 2 opak. 500 2 Serweta gazowa jałowa 17n 30x45cm Rtg x 2 opak. 500 3 Serweta wyjałowiona 30cm x 30cm x 2 z taśmą opak. 100 4 Serweta z włókniny foliowej jałowej 45cm x 75cm x 1 opak. 480 5 Serweta z włókniny foliowej jałowej 75cm x40cm x1 opak. 100 6 Serweta z włókniny foliowej jałowej 90cm x 75cm x 1 opak. 100 7 Serweta z włókniny foliowej jałowej 52cm x 70cm x 1 opak. 100 8 Tupfery jałowe max 7cmx7cm x 10 typ blister opak. 1000 9 Tupfery jałowe max 12cmx12cm x 5typ blister opak. 500 10 Tupfery jałowe max 20cmx20cm x2x3 typ blister opak. 3000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu:1 Lignina płaty 40 x 60 cm (bielona) x 5kg kg 2000 2 Wata bawełniana - wiskozowa a 500g opak. 150 3 Gaza opatrunkowa szer.90cm x 200m opak. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.