Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Łódź: Świadczenie usług napraw i konserwacji instalacji oraz budowlanych w nieruchomościach administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I w lokalach gminnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I
Numer ogłoszenia: 264440 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6300806 w. 122, faks 042 6300808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług napraw i konserwacji instalacji oraz budowlanych w nieruchomościach administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I w lokalach gminnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług: - naprawy i konserwacji instalacji CPV 50700000-2, - budowlanych CPV 74231500-2 w nieruchomościach gminnych oraz lokalach gminnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych administrowanych przez A. N. Ł. Ś. CENTRUM I -zgodnie z wykazami adresowymi i szczegółowo opisanych w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz warunki dodatkowe tj.: - wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury - 30 dni od daty złożenia jej w siedzibie Zamawiającego, - wykonają przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu i środków transportu oraz zabezpieczenia materiałowego, - dokonają wizji lokalnej. 2.Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków 2.1 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.2 Warunki spełnią wykonawcy którzy: ad 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia ad 1.2 - dla Zadania 1 i 2 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - dla Zadania 3 - dysponują minimum jedną osobą posiadającą - Świadectwo Kwalifikacyjne E w zakresie urządzeń elektroenergetycznych - dla Zadania 4 - dysponują minimum jedną osobą posiadającą - Świadectwo Kwalifikacyjne E w zakresie sieci i instalacji cieplnych ad 1.3 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł, ad 1.4 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP 2.3 Potwierdzeniem spełniania warunków dodatkowych będzie oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 2.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt 1.1, 1.4 - spełnia każdy z wykonawców - warunek określony w pkt 1.2 i 1.3 - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dla Zadania 1 i 2 - oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - dla Zadania 3 - Świadectwo Kwalifikacyjne E w zakresie urządzeń elektroenergetycznych - dla Zadania 4 - Świadectwo Kwalifikacyjne E w zakresie sieci i instalacji cieplnych - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 PZP - oświadczenie zawarte w formularzu oferty potwierdzające spełnianie warunków dodatkowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum1.com3.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Świadczenie usług budowlanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi o charakterze drobnych napraw budowlanych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług prace wodno-kanalizacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw instalacji wodnio - kanalizacyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług prace instalacyjne elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwcji i drobnych napraw instacji elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji instalacji centralnego ogrzewania i węzłów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwcji i drobnych napraw instalacji centralnego ogrzewania i węzłów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom.
- "Usługa - przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej 33 WOG"
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
- Usługa konserwacji dźwigów elektrycznych zainstalowanych na Wydziale Mechatroniki PW
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.