Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Sanok: zakup mebli oraz wyposażenia dla administracji oraz oddziału neurologii w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu.
Numer ogłoszenia: 264471 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup mebli oraz wyposażenia dla administracji oraz oddziału neurologii w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla administracji oraz oddziału neurologii SPZOZ w Sanoku w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu Wspólny słownik zamówień CPV: 39.10.00.00-3 meble 39.51.54.40-1 żaluzje pionowe 39.83.17.00-3 automatyczne dozowniki 39.71.13.62-4 kuchenki mikrofalowe, 39.71.11.10-3 chłodziarko-zamrażarki Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 / 2014 wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, gdy jest to wymagane posiadać właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania z przedmiotowego sprzętu przez Zamawiającego tj.: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowany sprzęt , od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) lub przekazania sprzętu i obowiązuje przez okres określony w załączniku nr 7 do SIWZ zestawienie wymaganych parametrów techniczno- użytkowych dla danego zadania 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.51.54.40-1, 39.83.17.00-3, 39.71.13.62-4, 39.71.11.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych c) przewidujące dostawę równoważną w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Szpitala SPZOZ w Sanoku ul. Konarskiego 8- piętro II, POK. NR 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Budynek Szpitala SPZOZ w Sanoku ul. Konarskiego 8- piętro II, POK. NR 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu AGD i innych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu AGD i innych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa tablic i gablot.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tablic i gablot Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drukarek i niszczarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drukarek i niszczarek Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu RTV i AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu RTV i AGD Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa wraz z montażem żaluzji i rolet okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem żaluzji i rolet okiennych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa wraz z montażem mebli robionych dla administracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem mebli robionych dla administracji Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa telefonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa telefonów Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu AGD Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa dozowników łokciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dozowników łokciowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa dozowników na ręczniki listkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dozowników na ręczniki listkowe Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa dozowników na papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dozowników na papier toaletowy Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa tablic oraz drabinek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tablic oraz drabinek Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa pościeli , koców i poduszek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pościeli , koców i poduszek Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa sprzętu AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu AGD Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa luster.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa luster Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa wraz z montażem rolet okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem rolet okiennych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa stelaży na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stelaży na odpady Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa wózka do przewozu posiłków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wózka do przewozu posiłków Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa wózków na brudną bieliznę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wózków na brudną bieliznę Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa wózków do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wózków do sprzątania Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa mebli gotowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli gotowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawa wraz z montażem mebli robionych dla oddziału neurologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem mebli robionych dla oddziału neurologii Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - załacznik nr 2 do SIWZ oraz w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Dębna i Liszna w Gminie Sanok
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą konstrukcji dachu ze stropodachu na dach stromy
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Zakup sprzętu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń w BCU w Lęborku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.