To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Giżycko: Dostawa drzwi i osprzętu do drzwi, materiałów do remontu sprzętu kwaterunkowego oraz siedzisk i oparć do krzesła twardego na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku.
Numer ogłoszenia: 264502 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206710 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drzwi i osprzętu do drzwi, materiałów do remontu sprzętu kwaterunkowego oraz siedzisk i oparć do krzesła twardego na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy drzwi i osprzętu do drzwi, materiałów do remontu sprzętu kwaterunkowego oraz siedzisk i oparć do krzesła twardego na rzecz Jednostki Wojskowej 4352. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Zadanie nr 1. drzwi oraz osprzęt drzwi - Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi, ościeżnic oraz osprzętu drzwi klamek, szyldów, zamków określonych wg CPV w grupie: 442 i 445. Zadanie nr 2. materiały do remontu sprzętu kwaterunkowego - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do remontu mebli określonych wg CPV w grupie: 391 i 441. Zadanie nr 3. Siedzisko i oparcie krzesła twardego Przedmiotem zamówienia jest dostawa siedzisk i oparć określonych wg CPV w grupie: 391. Szczegóły w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.11 - Framugi drzwi 44.22.12.00 - Drzwi 44.52.11.00 - Zamki 44.52.33.00 - Osprzęt 44.52.31.00 - Zawiasy 44.52.32.00 - Mocowania 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.70.00 - Części mebli 44.19.13.00 - Płyta wiórowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1. dostawa drzwi oraz osprzętu do drzwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PANDA Kwiatkowski Piotr, ul. Moniuszki 42, Mrągowo, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64760,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68973,65
Oferta z najniższą ceną: 68973,65 / Oferta z najwyższą ceną: 68973,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2. dostawa materiałów do remontu sprzętu kwaterunkowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowakowski spółka jawna Mirosław Nowakowski, Tadeusz Nowakowski, ul. Obwodowa 3, Giżycko, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29430,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37900,00
Oferta z najniższą ceną: 37900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie"
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- Sukcesywna dostawa produktów kawiarnianych oraz wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka w miejscowości Giedlarowa
- "Dostawa krzeseł do pracy przy komputerze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 58) oraz krzeseł konferencyjnych"
- Dostawa mebli dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.