eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysePełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŁYSE.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Łyse: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŁYSE.
Numer ogłoszenia: 264574 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253048 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse, ul. Ostrołęcka 2, Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, faks 029 7725003 w. 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŁYSE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Przedłożenie programu finansowania inwestycji oraz opracowanie wniosków wstępnych i ostatecznych (wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym analizy technicznej i ekonomicznej przedsięwzięcia inwestycyjnego) w celu pozyskania środków finansowych niezbędnych do realizacji inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji ze źródeł finansowania: Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Regionalnego Programu Operacyjnego oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2. Pomoc w pozyskaniu środków finansowych pochodzących spoza budżetu Zamawiającego (w formie niskooprocentowanych pożyczek i kredytów preferencyjnych oraz dotacji) na realizację przedsięwzięcia w wysokości min. 80% przewidywanego kosztu przedsięwzięcia. 3. Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót budowlano - montażowych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: a. przygotowania dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym b. obsługi dokumentacyjnej, analizy kompletności oraz strony formalno - prawnej złożonych ofert. 5. Przygotowanie treści umowy z wybranym wykonawcą, zgodnie z ustaleniami przetargu i na warunkach wynikających ze złożonej oferty. Etap II - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, d) kontrola jakości wykonanych prac, e) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 6. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 7. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 8. Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą. 9. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji. 10. Odbiory techniczne - dokonywane przy współudziale Zamawiającego - wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, które nie należą do kompetencji urzędów lub instytucji państwowych. 11. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 12. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 13. Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 14. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 15. Wystawienie świadectwa ukończenia robót (z ewentualnymi warunkami i zastrzeżeniami), rozpoczynającego okres gwarancyjny. 16. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwanych protokolarnie stwierdzonych usterek. 17. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 18. Przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie. 19. Rozliczenie końcowe inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 151967.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. JUWA Jerzy Brynkiewicz Waldemar Filipkowski,, ul. E. Orzeszkowej 32, 15-084 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 150000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 150000,00 oferta z najwyższą ceną: 362000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.