eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówwykonanie remontu bieżącego-utwardzenia nawierzchni ulic wewnętrznych destruktem asfaltowym na terenie Miasta Rzeszowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26457

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: wykonanie remontu bieżącego-utwardzenia nawierzchni ulic wewnętrznych destruktem asfaltowym na terenie Miasta Rzeszowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, do kontaktów: Małgorzata Wiktor, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223, e-mail: mzdiz@rzeszow.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.erzeszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu bieżącego-utwardzenia nawierzchni ulic wewnętrznych destruktem asfaltowym na terenie Miasta Rzeszowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Rzeszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bieżącego-utwardzenia nawierzchni ulic wewnętrznych destruktem asfaltowym na terenie Miasta Rzeszowa. Remont bieżący - utwardzenie nawierzchni ulic destruktem asfaltowym na ulicach wewnętrznych - 31 500 m2 o grubości 7 cm z zagęszczeniem, rozłożenie destruktu ręcznie i mechanicznie w zależności od potrzeb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont bieżący - utwardzenie nawierzchni ulic destruktem asfaltowym na ulicach wewnętrznych Miasta Rzeszów - 31 500 m2 o grubości 7 cm z zagęszczeniem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1)Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2)Wykonawca powinien posiadać odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia 3)Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia 4)Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat nie mniej niż 10 000 m2 ułożonych nawierzchni z betonu asfaltowego - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia. Osoba sprawująca bezpośredni nadzór nad robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz winna udokumentować członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3)Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) rozkładarka mas bitumicznych b) sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, c) koparka, d) środek transportu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację robót z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane stosownych specjalności, zaświadczenie o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 9. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuj Wykonawca wraz ze wskazaniem źródeł ich pozyskania. 10. Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców). 11. Kosztorys ofertowy wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 12. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl. Opłata: 6,1 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój nr 601, VI piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.