To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Radzanowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzebSzkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej
Numer ogłoszenia: 264609 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291462 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2613410, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzebSzkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane wykonywane w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej. Przedmiotowa inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realziacją umowy o której mowa wyżej w celu skutecznego wyegzekwowania od WYkonawcy robót wymagań dotyczacych jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawca robót terminie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłego nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi (łącznie z zastępstwem na czas urlopów i zwolnień lekarskich oraz innych przypadków losowych). Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty związane z budową hali sportowej i rozbudową gimnazjum i obejmował będzie: a) robotykonstrukcyjno-architektoniczne hali i gimnazjum, b) roboty instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji ciepłej wody użytkowej, isntalacji ciepła technologicznego, instalacji termowentylacji, c) wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłącza wodociągowego, d) wykonanie przyąłcza cieplnego i węzła cieplnego, e) rozbudowę kotłowni, f) wykonanie zagospodarowania terenu, d) dostawę i montaż piłkochwytów, montaż trybuny widowiskowej oraz wyposażenia boisk z montażem tablic wyników. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1) zapewnienie ciągłego nadzoru inwestorskiegonad prowadzonymi robotami, 2) prowadzenie nadzoru nad wykoaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót, 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozowleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 4) kontrola harmonogramu robót pod katem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania pdpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania, 5) koordynacja wykonania robót, 6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatawierdzona dokuemntacją projektową, europejskimi i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 9) organizowanie oraz przewodzenie naradom roboczym budowy co najmniej raz na dwa tygodnie (lub w razie potrzeb częściej), oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich uczestnikom w terminie 5 dni od dnia narady, 10) przygotowani i udział w odbiroach częściowych i końćowym oraz przekazanie obkeitu do użytkowania, 11) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie usterek i wad, 12) w okresie gwarancji i rękojmi dokonywanie przglądów zrealizowanych robót objętych umową w terminach ustalonych z Zamawiającym, sporządzanie raportów z przeglądów i przedkładanie ich Zamawiającemu, 13) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanychzasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy, 14) monitorowanie postępu robót poprzez porównywanie ich zaawansowania z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 15) sporządzanie comiesięcznych raportów z realizacji harmonogramu rzeczowo-fiansowego, 16) powiadamianie Zamawiającego o rozbieżnościach między dokuemntacją projektową, a stanem faktycznym na terenie budowy, 17) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 18) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realziacji robót, które mogą mieć wpływ w szczególności na termin wykonania zadania, 19) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub prowadzone były w sposób niezgodny z wymaganiami umowy, 20) ustalenie terminu na usunięcie usterek i wad, 21) dokonywanie obmiarów wykonywanych robót, 22) sporzadzanie protokołów usterek, ustalanie czasu na ich usunięcie, 23) sprawdzanie kompletności prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 24) sprawdzanie rozliczeń robót budowlanych, 25) poświadczenie terminu zakończenia robót, 26) zweryfikowanie dokimentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykoanwcę, 27) dostarczenie Zamawiającemu wszelkich atestów, certyfikatów, protokołów, itp. przygotowanych przez Wykoanwcę; 28) udział w przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania, 29) rozliczenie umowy o roboty budowlanew przypadku jej wypowiedzenia, 30) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad oraz prawidłowego wykonania umowy o roboty budowlane, 31) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczacych sporów, 32) udział w przygotowaniu przez Zamawiającego sprawozdań dla Instytucji Wdrażającej (Mazowiekciej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych) i innych podmiotów uprawnionych do kontroli w zakresie prawidłowości realizacji projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Naczelna Organizacja Techniczna Federacja Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Rada w Płocku, ul. 1-go Maja 7A, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87804,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84600,00
Oferta z najniższą ceną: 84600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 347000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.