eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa żywności do stołówki internatu ZSPS i VIII LO - kod CPV 55524000-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Toruń: Dostawa żywności do stołówki internatu ZSPS i VIII LO - kod CPV 55524000-9
Numer ogłoszenia: 264612 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące , ul. Grunwaldzka 33/35, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6602292, faks 056 6602292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsps.torun.pl/przetargi/news.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki internatu ZSPS i VIII LO - kod CPV 55524000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wyrobów wędliniarskich, pieczywa, wyrobów piekarskich, ciast i wyrobów ciastkarskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniać warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp; 2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami; 6. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 7. dysponować sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty (zał. nr 1 niniejszej SIWZ); 2. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy, według wzoru, stanowiącego (zał. nr 2 do niniejszej SIWZ); 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do niniejszej SIWZ); 4. Wypełniony Kosztorys ofertowy (zał. nr 4 do niniejszej SIWZ); 5. Wypełniony Arkusz kalkulacyjny (zał. nr 5 do niniejszej SIWZ); 6. Zatwierdzenie warunków umowy (zał. nr 6 do niniejszej SIWZ); 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym; 9. Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. http://www.zsps.torun.pl/przetargi/news.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.zsps.torun.pl/przetargi/news.php.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat ZSPS i VIII LO w Toruniu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wyrobów wędliniarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wyrobów wędliniarskich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.31.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych, ciasta i wyrobów ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych, ciasta i wyrobów ciastkarskich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.