eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) dla morskich statków ratowniczych



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Gdynia: Dostawa 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) dla morskich statków ratowniczych
Numer ogłoszenia: 264619 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) dla morskich statków ratowniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) dla morskich statków ratowniczych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane przez Wykonawcę defibrylatory spełniły wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn.zm.) i spełniały wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji technicznej ( załącznik nr 1 do SIWZ), w tym między innymi posiadały: 1) oznaczenie CE, 2) gwarancję minimum na okres 24 miesięcy, licząc od dnia przyjęcie ich przez Zamawiającego 3) czas przydatności baterii do użycia 5 lat, 4) serwis i części zamienne dostępne na terenie RP. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę wymaganych niniejszą SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymienione w punkcie 1. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy z Postępowania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to wówczas Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału ; 2. Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy z Wykonawców; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Deklaracja Zgodności uprawniająca wytwórcę do oznaczenia oferowanych defibrylatorów znakiem CE. 5. Opis techniczny i instrukcję obsługi w języku polskim oraz foldery lub zdjęcia oferowanych defibrylatorów, . 6. Wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty-. Formularz oferty należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę i złączone do niej dokumenty nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Pełnomocnictwo z określeniem zakresu i podpisem osób uprawnionych do reprezentowania zgodnie z zapisem w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do oferty; 8. W przypadku, Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w trakcie Postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 9. Wszelkie dokumenty, pisma załączone do oferty, które są sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, Zespół ds. Zamówień Publicznych,81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10, Sekretariat (piętro II).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, dotyczy to również oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań, wyjaśnień, informacji itp. (dalej zwane zbiorczo korespondencja) Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub telefaksem. na numer +(48 58) 660 76 61 lub +(48 58) 620 53 38. Nie dopuszcza się formy elektronicznej. W przypadku przekazywania korespondencji za pomocą telefaksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących Postępowania są; 1) w sprawach procedury zamówień publicznych: Danuta JERECZEK, Ewa SIKORA Tel -fax: +48 58 660 76 61 2) w sprawach merytorycznych: Andrzej Trojanowski tel: +4858 660 76 12 fax: +4858 660 76 14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.