Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Sanok: Remont drogi powiatowej nr 2238 R -ul. Konarskiego w Sanoku na odcinku od 0+009 do 0+232polegajacy na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej
Numer ogłoszenia: 264632 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku , ul. Witkiewicza 8, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4642445, faks 013 4642445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.sanok.biz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorzadowy - pozostała działalność wspomagajaca transport lądowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2238 R -ul. Konarskiego w Sanoku na odcinku od 0+009 do 0+232polegajacy na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2238 R -ul. Konarskiego w Sanoku na odcinku od 0+009 do 0+232polegajacy na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postepowaniu nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki zawarte w art.. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4). Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawa zamawiający żąda złożenia : a).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b).Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a).wykazu wykonanych budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty zostały wykonane należycie . b).wykonawca musi udokumentować lub złoży pisemne zobowiązanie że na dzień podpisania umowy będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym i uprawnionym personelem w celu obsadzenia stanowiska : - kierownik budowy musi dysponować min. 5- letnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości , w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika budowy . Uwaga : Poprzez odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel należy rozumieć , osoby posiadające właściwe uprawnienia i zrzeszone w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa . - Poprzez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , o których mowa w ustawie : Prawo budowlane 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda : a). Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 zał. nr 2. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.sanok.biz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku
38-500 Sanok
ul. Witkiewicza 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:15, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku 38-500 Sanok ul. Witkiewicza 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Zakup samochodu osobowego
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niebieszczany na terenie gminy Sanok
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa artykułów sypkich, słoików, makaronów dla SPZOZ Sanok
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.