Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Brwinów: WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH W GMINIE BRWINÓW DLA SPÓŁKI WODNEJ BRWINÓW
Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie
Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie
Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach
Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach
Numer ogłoszenia: 264653 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna Brwinów , ul. Pszczelińska 3, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 22 4357652, 7382582, faks 22 4357653, 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH W GMINIE BRWINÓW DLA SPÓŁKI WODNEJ BRWINÓW Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie: - Rów ZW - 11, L = 870 m, (km 0 + 870); - Rów ZW - 14, L = 260 m, (km 0 + 260); - Rów ZW - 14/3, L = 430 m; (km 0 + 430); Razem: L = 1.530 m; Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie: - Rów ZW-15, L = 1.536 m; (km 1 + 536). Zadanie 3. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach: KROSNA: - Rów U-2/9/2, L = 330 m; (km 0 + 330), BISKUPICE: - Rów U-2/9/3, L = 700 m, (km 0 + 700), - Rów U-2/9/4, L = 230 m; (km 0 + 230), Razem: L = 1.260m; Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach: - Rów RS-11/8, L = 525 m; (km 0 + 525), - Rów RS-11/8/1, L = 250 m; (km 0 + 250), Razem: L = 775 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy, 3) wystąpienie siły wyższej określonej w umowie, 4) wystąpienie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Zespół ds. zamówień publicznych pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane z dotacji z budżetu Powiatu Pruszkowskiego na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz realizacji inwestycji dla spółek wodnych działających na terenie Powiatu Pruszkowskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Parzniewie: - Rów ZW - 11, L = 870 m, (km 0 + 870); - Rów ZW - 14, L = 260 m, (km 0 + 260); - Rów ZW - 14/3, L = 430 m; (km 0 + 430); Razem: L = 1.530 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 2. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kaniach i Parzniewie: - Rów ZW-15, L = 1.536 m; (km 1 + 536). 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 3. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Krosnach i Biskupicach: KROSNA: - Rów U-2/9/2, L = 330 m; (km 0 + 330), BISKUPICE: - Rów U-2/9/3, L = 700 m, (km 0 + 700), - Rów U-2/9/4, L = 230 m; (km 0 + 230), Razem: L = 1.260m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 4. Wykonanie konserwacji urządzeń odwadniających w Kotowicach: - Rów RS-11/8, L = 525 m; (km 0 + 525), - Rów RS-11/8/1, L = 250 m; (km 0 + 250), Razem: L = 775 m; 2. Wszystkie urządzenia odwadniające objęte przedmiotowym zamówieniem wymagają wykonania konserwacji gruntownej tzn. udrożnienia koryta oraz przepustów znajdujących się na tych rowach. W chwili obecnej rowy te są zamulone, porośnięte porostem i krzakami co utrudnia ich prawidłowe funkcjonowanie i nie zapewnia właściwego odwodnienia przyległych terenów. Trasy rowów przewidzianych do konserwacji pokazano na mapach ewidencyjnych w skali 1 : 2000, 1:5000. 3. Konserwacja rowów polegać będzie na: - ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i z dna cieków oraz ich wygrabieniu i złożeniu w pryzmy na brzegu rowu, - ręcznym wycięciu zakrzaczeń i ułożeniu w pryzmy przy rowie ze spaleniem; - karczowaniu pni; - odmuleniu rowów i przepustów; - rozplantowaniu urobku z oczyszczeniem krawędzi rowu pasem szerokości 0,5 m; 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Sochaczewskiej i ul. Ziołowej w Brwinowie i Grudowie
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Rozbudowa placu zabaw dla dzieci młodszych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK W MIEJSCOWOŚCI STRÓŻEWO
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego
- Rozbudowa drogi gminnej 203518K w km od 0+835,15 do km 1+091,65 w miejscowości Niedomice, Gmina Żabno
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kamienicy
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.