Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Gąbin: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 264673 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie , Koszelew 2, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2675151, 2675153, faks 024 2675168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskoszelew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy o wartości powyżej 14000 euro a poniżej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie Aromaty 20 szt Budyń 64g 1100 szt Cukier 2300 kg Cynamon 20g 30 szt Chrzan 280g 600 szt Cukier waniliowy 16g 70 szt Fasola sucha typu Jaś 120 kg Groszek konserwowy 400g 230 szt Groch suchy 100 kg Galaretka owocowa 100g 250 szt Herbata typu Saga granulowana 130 kg Kwasek cytrynowy 20g 450 szt Kasza jęczmienna 200 kg Kasza kukurydziana 50 kg Ketchup 70 kg Kasza manna 300 kg Koncentrat pomidorowy 30% 350 kg Krakersy 180g 260 szt Krakersy 100g 50 szt Kisiel 50g 1500 szt Kakao 100g 10 szt Kaszka mleczna ryżowa 250g 50 szt Kleik ryżowy 250g 50 szt Liść laurowy 10g 150 szt Mąka pszenna 1000 kg Mąka ziemniaczana 50 kg Musztarda 180 g 500 szt Przyprawa typu Maggi 1l 35 szt Miód wielokwiatowy 50 kg Majonez typu Pomorski 100 kg Makaron różny 500 kg Marmolada wieloowocowa 130 kg Majeranek 100g 260 szt Olej typu Kujawski 250 l Płatki owsiane 100 kg Ocet 10% 70 l Pieprz mielony 20g 400 szt Ryż 400 kg Sól 230 kg Przyprawa typu Kucharek 210 kg Ziele angielskie 20g 150 szt Zupa pieczarkowa 50g 600 szt Żurek 60g 400 szt Barszcz biały 60g 400 szt Żelatyna 20g 50 szt Cukierki owocowe 30 kg Cukierki czekoladowe 30 kg Czekolada mleczna 100g 270 szt. Ciastka typu wafle, luz 30 kg Ciastka typu pierniki luz 30 kg Imbir 20g 30 szt Gałka muszkat. 20g 30 szt Kawa prawdziwa typu TCHIBO 12 kg Papryka w proszku 20g 60 szt Syrop owocowy 300 l Szczaw konserwowy 45 l Papryka konserwowa 100 l Koper suszony 20g 100 szt Sos tatarski , czosnkowy 180 g 400 szt Przyprawa typu Delikata do mięs 200g 60 szt Śliwka suszona 10 kg Mak 2 kg Gruszka suszona 10 kg Oregano 20g 30 szt Jabłko suszone 10 kg Pasztet drobiowy 130g 3200 szt Wafle ryżowe 100g 200 szt Sok pomidorowy 330g 300 szt Sok owocowy typu Kubuś 0,9l 250 szt Sos do spagetti 50 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskoszelew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Koszelew 2
09-530 Gąbin
pokój sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie Koszelew 2 09-530 Gąbin pokój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.