Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Jędrzejów: Zakup tłucznia i wynajem sprzętu do remontu dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 26468 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jędrzejów , ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861010, faks 041 3861267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tłucznia i wynajem sprzętu do remontu dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup tłucznia do remontu dróg gminnych o uziarnieniu : - 0 - 20 mm w ilości ok.600t -0 - 31 mm w ilości ok. 400t -30 - 60 mm w ilości ok. 400t -nadającego się do wbudowania przy remontach dróg w roku 2009 na terenie miasta i gminy Jędrzejów. -Określenie ceny jednej tony z transportem poszczególnej granulacji tłucznia wraz z podatkiem VAT -Atesty potwierdzające, że materiał kamienny spełnia warunki normy PN-B-11112/96 -Ilość zapotrzebowanego materiału kamiennego ok.1400ton. -Zakupy będą dokonywane sukcesywnie w okresie marzec - grudzień 2009r Wynajem sprzętu do remontu dróg gminnych: -Równiarki praca w ilości ok.100godz. -Walca praca w ilości ok. 100godz. -Koparko - ładowarki w ilości ok. 50godz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1.1 zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: a- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 1.2. udzielą 30 dniowego terminu płatności faktury za wykonanie roboty. 1.3. posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zadania tj. samochody samowyładowcze, walce, równiarki i koparko - ładowarkę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej według formularza oferty ( pod rygorem odrzucenia oferty), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty. 2.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zwane dalej wspólnym zamówieniem), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do tych wykonawców zastosowanie mają postanowienia niniejszej SIWZ tak jak dla wykonawcy czyli wszystkie wymagania i dokumenty określone SIWZ obowiązują każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się z innymi wykonawcami o zamówienie, o ile nie zostanie to uregulowane odrębnie. 3.Do oferty powinny być załączone następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : a) oświadczenie z mocy art. 44 ustawy o zamówieniach publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty b)aktualny odpis z właściwego rejestru. Dokument ten ma stwier?dzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamó?wieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Dokument wymieniony w powyższym ppkt. 3.1.b winien być załączony do oferty w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na warunkach określonych w poniższym ppkt. 7 zaś pozostałe dokumenty wymienione w ppkt. 3.1. winny być sporządzone przez samego Wykonawcę i załączone do oferty jako oryginały. 5.Oferta jak oraz wszelkie oświadczenia i wykazy - sporządzone jako oryginały przez Wykonawcę - załączane do oferty, winny być podpisane przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania ujawnionych rejestrze lub upełnomocnionego przedstawiciela na podstawie pełnomocnictwa szczegółowego dla tego postępowania ( Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty nie dopuszcza pełnomocnictwa ogólnego). Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty jako oryginał i spełniać wymagania wynikające z postanowień ustawy o opłacie skarbowej . Naniesione poprawki, korekty błędów lub skreślenia muszą być parafowane przez przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę a w przypadku wspólnej oferty przez pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jędrzejowie ul. 11-go Listopada 33 , 28-300 Jędrzejów pok.22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jędrzejowie ul. 11-go Listopada 33 , 28-300 Jędrzejów pok.12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont DP nr 1185N Śliwica - Rychliki na odcinku Śliwica - Liszki. Etap II
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.