eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Termomodernizacja budynku będącego własnością Powiatu Lublinieckiego zlokalizowanego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Lubliniec: Termomodernizacja budynku będącego własnością Powiatu Lublinieckiego zlokalizowanego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9
Numer ogłoszenia: 264708 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88261 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku będącego własnością Powiatu Lublinieckiego zlokalizowanego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot inwestycji: I.Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów:opinii, uzgodnień i pozwoleń. II.Po udzieleniu pełnomocnictwa od Zamawiającego wystąpienie i zgłoszenie robót budowlanych dla zakresów robót, dla których jest to wymagane. III.Sporządzenie projektów Wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru robót budowlanych. IV.Wykonanie następujących robót budowlanych na podstawie powyższych projektów: A)Montaż urządzeń technologicznych instalacji solarnej, wyposażonej w kolektory słoneczne o łącznej powierzchni czynnej (netto) 6,21 m2 wraz z robotami elektrycznymi, ogólnobudowlanymi i demontażowymi w obrębie instalacji solarnej oraz licznikiem ciepła. B)Modernizacja systemu grzewczego c.o., w tym m.in.: wymiana przewodów, grzejników żeliwnych na płytowe konwekcyjne z regulowanymi zaworami powrotnymi (z funkcją odcięcia) z automatycznymi odpowietrznikami, z obiegami o regulowanej płynnie różnicy ciśnień, montaż zaworów termostatycznych, izolacja rur z pianki poliuretanowej, niezbędne prace budowlane związane z powyższym (4867,50 m2) C)Montaż urządzeń technologicznych instalacji wentylacji mechanicznej o wydajności 6500 m3h z funkcją odzysku ciepła,wraz z robotami elektrycznymi, ogólnobudowlanymi i demontażowymi w obrębie instalacji wentylacji mechanicznej. D)Docieplenie ścian zewn. typu SZ51, materiał styropian grubość 13 cm ,zakup i montaż (792,60 m2) E)Docieplenie ścian zewn. typu SPGR w pomieszczeniach o temp. wew. 20 st. C, materiał styropian grubość 10 cm (58,20 m2) F)Docieplenie ścian zewn. typu SZ38 w pomieszczeniach o temp. wew. 20 st. C, materiał styropian grubość 13 cm (1552,80 m2) G)Docieplenie ścian zewn. typu SPGR w pomieszczeniach o temp. wew. 16 st. C, materiał styropian grubość 10 cm (199,30 m2) H)Docieplenie ścian zewn. typu SZ38 w pomieszczeniach o temp. wew. 16 st. C, materiał styropian grubość 13 cm (486,00 m2) I)Wypełnienie otworów po likwidowanym lub zmniejszanym przeszkleniu budynku łącznie z dociepleniem 70proc. powierzchni murów z luksferów, nowe okna (89,39 m2) J)Wypełnienie otworów po likwidowanym lub zmniejszanym przeszkleniu budynku łącznie z dociepleniem 30proc, zamurowanie części otworu murem warstwowym i ułożenie styropoianu grubości 13 cm (38,31 m2) K)Docieplenie stropodachu dwudzielnego wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatu o grubości 20 cm (1185,70 m2) L)Docieplenie stropu zewn. Typu ST ZEW, materiał styropian grubość 16 cm (4,20 m2) M)Docieplenie stropu: pomieszczenia o temp. 20 st. C,taras,materiał styropian grubość 15 cm (14,50 m2) N)Docieplenie stropodachu pełnego (nadbudówki),materiał styropian grubość 15 cm (80,20 m2) O)Docieplenie stropu: pomieszczenia o temp. 16 st. C,taras,materiał styropian grubość15 cm (7,70 m2) P)Wymiana starych okien w pomieszczeniach o temp. wew. 16 st. C na nowe okna o współczynniku przenoszenia ciepła (dla całego okna) U 1,6 Wm2 K i podwyższonej szczelności (35,90 m2) Q)Wymiana starych okien w pomieszczeniach o temp. wew. 20 st. C na nowe okna o współczynniku przenoszenia ciepła (dla całego okna) U 1,4 Wm2 K i podwyższonej szczelności (261,10 m2) R)Wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe drzwi o współczynniku przenoszenia ciepła U 2,6 Wm2 K i podwyższonej szczelności(4,80 m2) S)Modernizacja systemu przygotowania c.w.u., w tym m.in. demontaż istniejącej instalacji c.w.u i montaż nowej, z zaizolowanymi termicznie przewodami. V.Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji. 2.Inwestycja nie jest zaliczana do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Na etapie wykonywania remontu nie można wykluczyć emisji płynów, gazów, zapachów i hałasu, które są nieodzownym elementem prowadzenia robót. Zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r., materiały z robót rozbiórkowych powinny zostać przewiezione na wysypisko i tam zutylizowane. Podczas prac remontowych nie przewiduje się urządzeń sieci uzbrojenia. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego należy albo wykonać roboty tak aby tych kolizji uniknąć lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz Ppoż. 3.Zadanie należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 4.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) końcowego protokołu odbioru. 5.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 6.Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. 7.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 8.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć ww dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 9.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 10.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 11.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Integra Sp. z o.o., Al. Korfantego 169, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 982097,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1147220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1049101,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1147220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.