Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-26
Mysłowice: Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 26477 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, faks 32 3183300, 32 3183287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 40 pakietów:pakiet 1 Dren do odsysania ran pakiet 2 Dren typu Yenkauer, pakiet 3 Zestawy do drenażu, pakiet 4 Staplery, pakiet 5 Stapler zamykająco tnący, pakiet 6 Ostrze do piły oscylacyjnej Stryker 6, pakiet 7 Ostrza do wiertarki zasilanej z konsoli Stryker Rem B Universal Driver, pakiet 8 Klipsy tytanowe do laparoskopii, pakiet 9 Urządzenie do zabiegów laparoskopowych, pakiet 10 Pętla podwiązkowa do chirurgii, pakiet 11 Pierścienie dotorebkowe, pakiet 12 Zestaw do iniekcji dogałkowych, pakiet 13 Noże mikrochirurgiczne okulistyczne I, pakiet 14 Noże mikrochirurgiczne okulistyczne II , pakiet 15 Noże do witrektomii, pakiet 16 Sondy okulistyczne, pakiet 17 Butelka do kropli ocznych, pakiet 18 Wzierniki uszne pakiet 19 Wyroby apteczne, pakiet 20 Paski do glukometru, pakiet 21 Wziernik rektoskopowy, pakiet 22 Testy ureazowe, pakiet 23 Rękawice diagnostyczne, pakiet 24 Rękawice do mikrochirurgii oka, pakiet 25 Rękawice chirurgiczne lateksowe pakiet 26 Rękawice chirurgiczne ortopedyczne, pakiet 27 Rękawice chirurgiczne lekko pudrowane, pakiet 28 Opaski do żylaków przełyku, pakiet 29 Igła do ostrzykiwania pakiet 30 Elektroda do koagulacji, pakiet 31 Pułapka na polipy, pakiet 32 Siatka do wyciągania ciał obcych, pakiet 33 Zestaw do PEG G-Tube, pakiet 34 Szczotka do czyszczenia endoskopu, pakiet 35 Pętla do polipektomii z igłą, pakiet 36 Pętla do polipektomii bez igły, pakiet 37 Protezy samorozprężalne, pakiet 38 Balon do rozszerzania przełyku, pakiet 39 Wymienna balonowa gastrostomia, pakiet 40 Zestaw do PEG..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.40-2, 33.14.11.21-4, 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5, 33.14.11.20-7, 33.14.16.20-2, 33.14.11.16-6, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-5, 33.12.41.31-8, 33.14.14.20-0, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8, 33.18.42.00-5, 33.16.00.00-9, 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów. pakiet 1 Dren do odsysania ran 190,00 zł, pakiet 2 Dren typu Yenkauer 420,00 zł, pakiet 3 Zestawy do drenażu 2 200,00 zł, pakiet 4 Staplery 25 500,00 zł, pakiet 5 Stapler zamykająco tnący 5 000,00 zł, pakiet 6 Ostrze do piły oscylacyjnej Stryker 6 970,00 zł, pakiet 7 Ostrza do wiertarki zasilanej z konsoli Stryker Rem B Universal Driver 1 000,00 zł, pakiet 8 Klipsy tytanowe do laparoskopii 1 400,00 zł, pakiet 9 Urządzenie do zabiegów laparoskopowych 6 200,00 zł , pakiet 10 Pętla podwiązkowa do chirurgii 1 500,00 zł, pakiet 11 Pierścienie dotorebkowe 1 200,00 zł, pakiet 12 Zestaw do iniekcji dogałkowych 1 300,00 zł, pakiet 13 Noże mikrochirurgiczne okulistyczne I 640,00 zł, pakiet 14 Noże mikrochirurgiczne okulistyczne II 440,00 zł, pakiet 15 Noże do witrektomii 8 900,00 zł, pakiet 16 Sondy okulistyczne 10 200,00 zł, pakiet 17 Butelka do kropli ocznych 700,00 zł, pakiet 18 Wzierniki uszne 20,00 zł, pakiet 19 Wyroby apteczne 670,00 zł, pakiet 20 Paski do glukometru 6 100,00 zł, pakiet 21 Wziernik rektoskopowy 640,00 zł, pakiet 22 Testy ureazowe 390,00 zł, pakiet 23 Rękawice diagnostyczne 28 500,00 zł pakiet 24 Rękawice do mikrochirurgii oka 730,00 zł, pakiet 25 Rękawice chirurgiczne lateksowe 2900,00zł, pakiet 26 Rękawice chirurgiczne ortopedyczne 3 800,00 zł, pakiet 27 Rękawice chirurgiczne lekko pudrowane 550,00 zł, pakiet 28 Opaski do żylaków przełyku 2 700,00 zł, pakiet 29 Igła do ostrzykiwania 1 100,00 zł, pakiet 30 Elektroda do koagulacji 700,00 zł, pakiet 31 Pułapka na polipy 800,00 zł, pakiet 32 Siatka do wyciągania ciał obcych 2 900,00 zł, pakiet 33 Zestaw do PEG G-Tube 1 600,00 zł, pakiet 34 Szczotka do czyszczenia endoskopu 130,00 zł, pakiet 35 Pętla do polipektomii z igłą 2 700,00 zł pakiet 36 Pętla do polipektomii bez igły 3 900,00 zł, pakiet 37 Protezy samorozprężalne 13 900,00 zł, pakiet 38 Balon do rozszerzania przełyku 3 100,00 zł pakiet 39 Wymienna balonowa gastrostomia 1 600,00 zł, pakiet 40 Zestaw do PEG 2 600,00 zł . Ogółem 149 790,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. Pisemne Zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. Można skorzystać w tym zakresie z zał. Nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. G ppkt 2 i 3 oraz pkt. H SIWZ. 6. Wykaz próbek
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób objęty umową); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. c) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), d) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. e) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego. f) W razie potrzeby zakupu większej ilości danego asortymentu, niż ta która została określona w umowie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu tego asortymentu w ramach umowy kosztem zmniejszenia ilości innego asortymentu objętego umową po cenach zawartych w umowie pod warunkiem, iż wartość umowy nie zostanie zmieniona. (bez wymogu aneksowania umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital2myslowice.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=89
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 - II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach - , ul. Bytomska 41, 41- 400 Mysłowice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli np. wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, złożenie podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczeniem, będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających ofertę.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. F ppkt.2 i 3 i pkt. G. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku należy złożyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dren do odsysania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dren typu Yenkauer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do drenażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 70 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 455 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stapler zamykająco tnący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ostrze do piły oscylacyjnej Stryker 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ostrza do wiertarki zasilanej z konsoli Stryker Rem B Universal Driver.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klipsy tytanowe dla laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 10 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenie do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 4 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pętla podwiązkowa do chirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pierścienie dotorebkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do iniekcji dogałkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 70 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Noże mikrochirurgiczne okulistyczne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 60 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Noże mikrochirurgiczne okulistyczne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 70 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Noże do witrektomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sondy okulistryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Butelka do kropli ocznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wzierniki uszne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wyroby apteczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 119 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Paski do glukometru wraz z użyczeniem glukometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wziernik rektoskopowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Testy ureazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 2000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 30
- 3. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Rękawice do mikrochirurgii oka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 2000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 30
- 3. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rękawice chirurgiczne lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 4000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 30
- 3. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Rękawice chirurgiczne ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 2000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 30
- 3. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Rękawice chirurgiczne lekko pudrowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 1000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 30
- 3. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Opaski do żylaków przełyku (bez mechanizmu zrzucającego - ligatora, kołowrotek firmy Polmed Plus).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 12 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Igła do ostrzykiwania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 50 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Elektroda do koagulacji argonowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pułapka na polipy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Siatka do wyciągania ciał obcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 25 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zestaw do PEG G-Tube.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Szczotka do czyszczenia endoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pętla do polipektomii z igłą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pętla do polipektomii bez igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Protezy samorozprężalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Balon do rozszerzania przełyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 11 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.00.00-9, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Wymienna balonowa gastrostomia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zestaw do PEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, ilość 12 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Modernizacja 5 pól rozdzielczych 6kV powierzchniowych w rozdzielni 6 kV "R-02" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice Wesoła
- Zakup kontenera socjalnego z węzłem sanitarnym dla pracowników obsługi wentylatorów głównego przewietrzania WPG przy szybie Wacław dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec dla Zakładu Oczyszczania Miasta Mysłowice
- Zawarcie umowy na bezgotówkową sprzedaż paliwa CNG realizowaną poprzez tankowanie w stacji paliw Wykonawcy pojazdów należących do Zakładu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.