To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-29
Osiek: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek
Numer ogłoszenia: 264783 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252641 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8671203, faks 015 8671232.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Osiek wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień. 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 39713430-6 - odkurzacze, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego, 39161000-8 - meble przedszkolne, 39150000-8 - różne meble i wyposażenie, 39515410-2 - rolety wewnętrzne, 44100000-7 - artykuły łazienkowe i kuchenne, 44411000-4 - wyroby sanitarne 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 39221000-7 - sprzęt kuchenny 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ 1) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Suchowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, 2) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Pliskowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 3) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Ossali - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 4) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Szwagrowie -dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, CZĘŚĆ NR 2 - WYPOSAŻENIE 1) Zakup wyposażenia do PSP w Suchowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 2) Zakup wyposażenia do PSP w Pliskowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych -zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 3) Zakup wyposażenia do PSP w Ossali -zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, -zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych. 4) Zakup wyposażenia do PSP w Szwagrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. CZĘŚĆ NR 3 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI 1) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Suchowoli, 2) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Pliskowoli, 3) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Ossali, 4) Zakup sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla PSP w Szwagrowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. Nr 2 do SIWZ. 4. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji 24 miesiące oprócz zabawek i artykułów biurowych. Miejsce dostawy - w/w szkoły...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.34.30 - Odkurzacze 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C., Suchowola 6, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287550,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 346240,00
Oferta z najniższą ceną: 109470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 391522,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OSIEK
- Usługa przygotowania oraz dostarczania posiłków dla mieszkańców pobytu całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Bukowej
- Roboty drogowe na terenie Gminy Osiek
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.