eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniceDostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, pieluchomajtek , rękawic, prześcieradeł jednorazowych i podkładów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Branice: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, pieluchomajtek , rękawic, prześcieradeł jednorazowych i podkładów
Numer ogłoszenia: 26478 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9024 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, woj. opolskie, tel. (077) 4034302, faks (077) 4868446.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, pieluchomajtek , rękawic, prześcieradeł jednorazowych i podkładów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Apteki Zamawiającego znajdującej się w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym ul. Wodociągowa 4 w Opolu drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, pieluchomajtek i rękawic z podziałem na 5 części.: Część 1 - drobny sprzęt medyczny Część 2 - opatrunki Część 3 - rękawice Część 4 - pieluchomajtki Część 5 - prześcieradła jednorazowe i podkłady 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe. 3 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: : Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U.2015.876 jt.) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz.U. 2010. 215.1416), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz.U. 2011.16.74), Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz.U. 2010.186.1252) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (( Dz.U.2015.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Drobny sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11 A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24705,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23247,69

  • Oferta z najniższą ceną: 23247,69 / Oferta z najwyższą ceną: 24941,27

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Opatrunki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-818 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7006,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7118,61

  • Oferta z najniższą ceną: 7118,61 / Oferta z najwyższą ceną: 8024,23

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mercator Sp. z o.o., ul. Heleny Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53586,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56880,87

  • Oferta z najniższą ceną: 56880,87 / Oferta z najwyższą ceną: 56880,87

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pieluchomajtki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TZMO S.A., ul. Żułkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73704,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77903,86

  • Oferta z najniższą ceną: 77903,86 / Oferta z najwyższą ceną: 77903,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Prześcieradła jednorazowe i podkłady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KoT-BUD II S.C. J.Kot. T. Zbroński, ul. Astrów 21, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7963,92

  • Oferta z najniższą ceną: 7963,92 / Oferta z najwyższą ceną: 8223,12

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.