Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Koźmin Wielkopolski: Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Koźminie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 264811 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźmin Wielkopolski , ul. Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7216088, faks 62 7216756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminwlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Koźminie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Autobusu do przewozu min. 19 osób- max. 20 osób (z kierowcą), w tym możliwość przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. SILNIK WYSOKOPRZĘŻNY: Pojemność silnika - nie mniejsza niż 2200 nie większa niż 3000 cm3 Moc - min. 150 KM Silnik spełniający europejski standard emisji spalin EURO 5 Skrzynia biegów manualna. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy tarczowy ze wspomaganiem hamowania ABS. (dopuszcza się zastosowanie bębnów z tyłu) Koła na felgach stalowych z oponami letnimi. Pojemność zbiornika paliwa min. 80 litrów. Zawieszenie: wzmocniony tył WYPOSAŻENIE: -poduszki powietrzne -trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami -kierownica z regulacją wysokości -siedzenie kierowcy z regulacja wysokości oraz lędźwi i podłokietnikiem -elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka -elektrycznie opuszczane szyby -centralny zamek z pilotem -światła przeciwmgłowe przednie -klucz elektroniczny (immobiliser) -komputer pokładowy -tachograf cyfrowy -klimatyzacja na całą przestrzeń pasażerską (przód i tył), dodatkowy parnik z rozprowadzeniem centralnym -ogrzewanie całej przestrzeni pasażerskiej (przód i tył), niezależne Webasto powietrzne min. 3,5 kW, -instalacja radiowa: radio cd/mp3 głośniki cała przestrzeń pasażerska (przód, tył) -hak holowniczy (łatwo demontowalny) -fotele min. 18 szt. dla pasażerów, fotele w przestrzeni pasażerskiej z regulowanymi oparciami, zintegrowanymi zagłówkami oraz skrajnym podłokietnikiem i pasami bezpieczeństwa, fotele ostatniego rzędu szybko demontowalne w celu wpięcia dwóch wózków inwalidzkich - fotele montowane w kierunku jazdy - podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną na całej powierzchni w kolorze czarnym - tapicerowanie przestrzeni pasażerskiej (przedniej i tylnej) - tapicerowana podsufitka - tapicerowane nadkola - pełne przeszklenie nadwozia, szyby wklejane, stałe przyciemnione - boczki niskie tapicerowane materiałem siedzeniowym -luk dachowy szklany, uchylny -młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych -izolacja termiczno - dźwiękowa grubości min. 10 mm -światła obrysowe -przegroda za fotelem kierowcy -poręcze ułatwiające wsiadanie, stopień boczny -drzwi tylne dwuskrzydłowe -dwa atestowane mocowania do wózków inwalidzkich (listwy i pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim) - platforma najazdowa lekka, platforma składana, składowana w pojeździe, łatwa w obsłudze, zamontowana przy lub na drzwiach tylnych samochodu umożliwiająca wjazd wózkami inwalidzkimi, -oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych (oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym) - dodatkowe komplet kół na felgach stalowych z oponami zimowymi. Samochód po zabudowie musi posiadać: - homologację na przewóz 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. - badanie dopuszczające do ruchu autobusu z maksymalną prędkością do 100 km/h spełniający warunki techniczne zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym. - dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, w tym atesty (homologacja) na przewozy osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, zaświadczenia i niezbędne badania. - dodatkowa gaśnica 2 kg, trójkąt ostrzegawczy, apteczka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagana wpłata wadium 3000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia (zrealizowane minimum dwie dostawy autobusu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia (opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W razie zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia, istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu, a mogących mieć wpływ na termin wykonania zamówienia, zamawiający dopuszcza zmianę terminu jego wykonania. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminwlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
Stary Rynek 11
63-720 Koźmin Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto nad Pilicą
- Zakup autobusu szkolnego dla Gminy Trzeszczany
- Brama do Polski - autobus bez barier w gminie Mieroszów
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Smętowo Graniczne - zakup pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.