eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 116 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem, Zadanie 2Serwer z montażem i instalacją, Zadanie 3Monitor interaktywny i Ekran ramowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem, Zadanie 2: Serwer z montażem i instalacją, Zadanie 3: Monitor interaktywny i Ekran ramowy
Numer ogłoszenia: 264823 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem, Zadanie 2: Serwer z montażem i instalacją, Zadanie 3: Monitor interaktywny i Ekran ramowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Zadaniach: 1.1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 jest dostawa 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitorów, 1 notebooka wraz z oprogramowaniem, 1.2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest dostawa serwera z montażem i instalacją, 1.3. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 jest dostawa monitora interaktywnego i ekranu ramowego. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 4a, 4b, 4c do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadania 1, 2, 3. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy dla Zadania 1, 2, 3 stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8, 48.62.00.00-0, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 31.71.00.00-6, 48.82.00.00-2, 30.23.13.20-6, 38.65.34.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy: Wykonawca powinien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie: dla Zadania 1: co najmniej jedną dostawę komputerów stacjonarnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. dla Zadania 2: co najmniej jedną dostawę serwera/serwerów o wartości dostawy nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. dla Zadania 3: co najmniej jedną dostawę monitora/monitorów interaktywnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 6000 zł brutto. Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną w ramach jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że są to główne dostawy, jakie powinien wykazać Wykonawca. Do przeliczenia wartości finansowych występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1) i 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać: dla Zadania 1: co najmniej jedną dostawę komputerów stacjonarnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. dla Zadania 2: co najmniej jedną dostawę serwera/serwerów o wartości dostawy nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. dla Zadania 3: co najmniej jedną dostawę monitora/monitorów interaktywnych o wartości dostawy nie mniejszej niż 6000 zł brutto Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną w ramach jednej umowy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełnione i podpisane Załączniki nr 4a, 4b, 4c do SIWZ (zależnie od Zadania na jakie składana jest oferta) pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kalkulację cenową - załącznik nr 1a do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.uni.wroc.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1, 2 i 2a ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione gdy spełnia je podmiot składający ofertę wspólną lub podmioty spełniają je łącznie. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu. Akademia Rozwoju- kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki realizowanego przez Uniwersytet Wrocławski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.3- Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitorów, 1 notebooka wraz z oprogramowaniem 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4a do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 1. 2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8, 48.62.00.00-0, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Okres gwarancji producenta na Pamięć RAM w komputerze stacjonarnym - 0.1
    • 3. Okres gwarancji producenta na Dysk twardy w komputerze stacjonarnym - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwer z montażem i instalacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest dostawa serwera z montażem i instalacją. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4b do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 2. 2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Czas naprawy bądź usunięcia wady Serwera - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitor interaktywny i Ekran ramowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 jest dostawa monitora interaktywnego i ekranu ramowego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4c do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego produktu. Zadanie 3. 2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Okres gwarancji producenta na Monitor interaktywny - 0.2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.