Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Lublin: Usługi cateringowe na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej na KUL z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 264874 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: katolicka szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej na KUL z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej na KUL z podziałem na części: Część 1: Usługa cateringu dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy. Część 2: Usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego, konferencji naukowo-dydaktycznej oraz specjalistycznych kursów językowych realizowanych w ramach projektu: PWP - Kształcenie zawodowe na neofilologiach KUL na potrzeby rynku pracy. Zadanie 1: Usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego. Zadanie 2: Usługa cateringu dla Uczestników konferencji naukowo-dydaktycznej. Zadanie 3: Usługa cateringu dla Uczestników specjalistycznych kursów językowych. Część 3: Wykonanie usługi cateringowej w postaci lunchu w trakcie seminarium promującego wydanie publikacji realizowanego w ramach projektu: Migracje powrotowe - nauka i praktyka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty odpowiednio w załącznikach: Część 1 - Załącznik nr 1A do SIWZ. Część 2 - Załącznik nr 1B do SIWZ. Część 3 - Załącznik nr 1C do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty: Aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej w tym cateringowej, udokumentowane decyzją organu inspekcji sanitarnej oraz na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ metodą 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Podpisany Opis przedmiotu zamówienia wg wzorów stanowiących Zał. nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ (przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia tylko na jedną Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty opis przedmiotu zamówienia tylko na tę część. 2) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału bądź notarialnego odpisu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 3) zmianą w przedmiocie zamówienia (zmiany menu w karcie Wykonawcy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II pokój C-228.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 1 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działania 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020. Część 2 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Część 3 jest jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa cateringu dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego, konferencji naukowo-dydaktycznej oraz specjalistycznych kursów językowych realizowanych w ramach projektu: PWP - Kształcenie zawodowe na neofilologiach KUL na potrzeby rynku pracy. Zadanie 1: Usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego. Zadanie 2: Usługa cateringu dla Uczestników konferencji naukowo-dydaktycznej. Zadanie 3: Usługa cateringu dla Uczestników specjalistycznych kursów językowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego, konferencji naukowo-dydaktycznej oraz specjalistycznych kursów językowych realizowanych w ramach projektu: PWP - Kształcenie zawodowe na neofilologiach KUL na potrzeby rynku pracy. Zadanie 1: Usługa cateringu dla Uczestników seminarium naukowo-dydaktycznego. Zadanie 2: Usługa cateringu dla Uczestników konferencji naukowo-dydaktycznej. Zadanie 3: Usługa cateringu dla Uczestników specjalistycznych kursów językowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w załączniku nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi cateringowej w postaci lunchu w trakcie seminarium promującego wydanie publikacji realizowanego w ramach projektu: Migracje powrotowe - nauka i praktyka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej w postaci lunchu w trakcie seminarium promującego wydanie publikacji realizowanego w ramach projektu: Migracje powrotowe - nauka i praktyka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w załączniku nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.