eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia 3 › zamówienie publiczne ZP15/06 na dostawę samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób



Ogłoszenie z dnia 2006-05-19

POZYCJA 26489

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bogatynia 3: zamówienie publiczne ZP15/06 na dostawę samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów Spółka Akcyjna, do kontaktów: Urszula Bałajewicz, 59-916 Bogatynia 3, tel. +48 075 7735536, fax +48 075 7735598, e-mail: urszula.balajewicz@kwbturow.com.pl, www.kwbturow.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne ZP15/06 na dostawę samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych, jednego producenta, samochodów ciężarowo-terenowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton, do przewozu osób, w tym: - 12 szt. z nadwoziem brygadowym 14-miejscowym wraz ze skrzynią ładunkową (tzw. duża brygadówka), - 3 szt. z nadwoziem 24-miejscowym bez skrzyni ładunkowej (tzw. osinobus). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT KWB Turów SA, Bogatynia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych, jednego producenta, samochodów ciężarowo-terenowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton, do przewozu osób, w tym: - 12 szt. z nadwoziem brygadowym 14-miejscowym wraz ze skrzynią ładunkową (tzw. duża brygadówka), - 3 szt. z nadwoziem 24-miejscowym bez skrzyni ładunkowej (tzw. osinobus). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 80.400,00 zł - wymagane przy składaniu ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali dostawy co najmniej 30 sztuk fabrycznie nowych samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. WYMAGANE DOKUMENTY Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw fabrycznie nowych samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób z podaniem ich ilości (w szt.), marek, dat wykonania i odbiorców, 6. dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w punkcie 5, zostały zrealizowane należycie. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w p. 1, 3, i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu (takich dokumentów) oraz dokumentu, o którym mowa w p. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma wymaganych dokumentów Dokumenty, o których mowa w p. 1-6, oraz ewentualne tłumaczenia na język polski, o których mowa poniżej, składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, natomiast wszelkie inne wymagane dokumenty składa się w formie oryginału. Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP15/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.06.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia bądź nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający, spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zaprosi do negocjacji maksymalnie 5 wykonawców, z zastrzeżeniem poniższego punktu 3. 3. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do negocjacji 5 wykonawców, którzy w wykazie, o którym mowa w punkcie II.5, wykazali dostawy - potwierdzone dokumentami, że zostały one zrealizowane należycie - największej liczby fabrycznie nowych samochodów ciężarowo-terenowych do przewozu osób. Jeżeli nie będzie można jednoznacznie wytypować 5 wykonawców, ze względu na to, że dwóch lub więcej wykonawców zrealizowało dostawy o jednakowej ilości, zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wszystkich tych wykonawców i wówczas liczba wykonawców zaproszonych do negocjacji może wynieść odpowiednio 6 lub więcej. 4. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 5. Podstawa prawna zastosowania trybu negocjacji z ogłoszeniem: art. 127 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może złożyć wniosek, oświadczenie oraz wykaz, o których mowa w p. II, na formularzach dostępnych u zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.