Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Mirków: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTRONNEGO CHODNIKA, ODOWDNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJĘ, NA DZIAŁKACH 901/79, 901/81 ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA DZIAŁKACH 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/79, 901/81 W OBRĘBIE WSI RAMISZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 264912 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, faks 071 3152578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTRONNEGO CHODNIKA, ODOWDNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJĘ, NA DZIAŁKACH 901/79, 901/81 ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA DZIAŁKACH 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/79, 901/81 W OBRĘBIE WSI RAMISZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej z wykonaniem nawierzchni jezdni, jednostronnego chodnika, odwodnienia pasa drogowego, wjazdów i wejść na posesje, na działkach: 901/79, 901/81 oraz oświetlenia ulicznego na działkach: 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/79, 901/81 w obrębie wsi Ramiszów, gmina Długołęka. 2. Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej, a także uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. Jezdnia o szer. 6,0m z poszerzeniem na łuku poziomym do szer. 8,0m. 1) zakres prac związany z budową drogi: a) roboty przygotowawcze - usunięcie krzaków, roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, b)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, c) wykonanie 227 m2 chodników z kostki betonowej kolorowej, d) wykonanie 1100 m2 nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej, e)wykonanie 78 m2 wjazdów na posesje z kostki betonowej kolorowej, f) wykonanie 2 progów zwalniających z kostki betonowej, g) wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu, 2)parametry budowanej drogi: a)Odcinek 1 - nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 6,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm z jednostronnym chodnikiem szer. 1,5m, ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm. 3)zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: Odwodnienie ulicy zaprojektowano w postaci kanalizacji burzowej poprzez system wpustów ulicznych, przykanalików, studni rewizyjnych i kolektorów z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kolektora O400. Odwodnienie Odcinka 1 zaprojektowane jest jako układ 11 wlotów burzowych oraz 8 studni rewizyjnych. Zaprojektowany Odcinek 1 obsługuje kolektor z rur dwuściennych PVC-U o wewnętrznej średnicy 300mm. Zaprojektowano wpusty uliczne z osadnikiem i koszem z prefabrykowanych elementów betonowych - kl. D400 w formie płaskiej z zastosowaniem na powierzchni jezdni. Wpusty uliczne należy podłączyć do sieci kanalizacji deszczowej bezpośrednio do studzienki za pomocą rury kanalizacyjnej kielichowej O160. Studzienki wpustów ulicznych zaprojektowano z kręgów betonowych O450mm z rusztem uchylnym płaskim kl. D400 z osadnikiem i koszem. Na zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej rozmieszczone zostały studnie kanalizacyjne jako gotowe kręgi betonowe O1000 z gotową płytą denną i wyprofilowana kinietą. Górna część studni zakończona stożkiem żelbetowym O1000/625, pierścieniem dystansowym i włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D400 z wypełnieniem betonowym samoblokujące się, 2 otworowe bez zamknięć śrubowych. Studnie wyposażone są w stopnie złazowe żeliwne typu ciężkiego, osadzone fabrycznie mijankowo co 30cm. Na zjazdach indywidualnych, gdzie wody opadowe mogą napływać na posesje zaprojektowano odwodnienie liniowe typu ACO GALA typ G100 ze skrzynką odpływową i rusztem żeliwnym. 4)parametry kanalizacji deszczowej: a) kanał z rur dwuściennych PVC 300mm - 202,0m b) przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC 160mm - 42,0m c) przykanaliki od skrzynek odpływowych z rur PVC 110mm - 27,0 m d) studnie rewizyjne betonowe O1000mm - 7 szt. e) studnie ściekowe betonowe O450 - 11 szt. f) korytka odwadniające - 163,0m g) korytka odwadniające typu ACO GALA dł. 1,0m - 8 szt. h) korytka odwadniające typu ACO GALA dł. 0,5m - 4 szt. i) ruszt perforowany żeliwny C250 do korytek typu ACO GALA, dł. 1,0m - 8,0 szt. j) ruszt perforowany żeliwny C250 do korytek typu ACO GALA, dł. 0,5m - 8,0 szt. k) skrzynka odpływowa typu EK58 do korytek typu ACO GALA - 4 szt. l) ścianki pionowe do korytek typu ACO GALA - 4 szt. 5)zakres prac związanych z budową oświetlenia ulicznego: Zakres opracowania obejmuje oświetlenie nowo budowanych Odcinków 1, 2 ,3. Projektowane oświetlenie ulic stanowi zestaw 21 lamp oświetleniowych ustawionych wzdłuż nowo projektowanych odcinków ulic. Odcinek 1 obsługuje 7 lamp, Odcinek 2 - 6 lamp oraz Odcinek 3 - 8 lamp. Zastosowane oprawy oświetleniowe będą typu parkowego z żarówkami wysokoprężnymi sodowymi o mocy 150W. 6)parametry oświetlenia ulicznego: a) kabel YAKY 4x35mm2 - 674,0m b) kabel YAKY 4x35mm2 w rurze osłonowej - 97,0m c) fundamenty betonowe prefabrykowane F-150 - 21 szt. d) słupy oświetleniowe parkowe wys. 5,0m - 21 szt. e) oprawy oświetleniowe z żarówkami wysokoprężnymi sodowymi - 21 szt. f) szafka oświetleniowa SO - Sypniewski (w obudowie typu OP88DF) - 1,0 szt. g) wymiana złącza kablowego ZK-1 na ZK-3 - 1,0 kpl. 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Zakład Usług PROBER, Paulina Koba-Gwiazda, ul. Zacisze 7, 55-230 Jelcz-Laskowice tj. w: 1)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa, instalacyjna-odwodnienie, elektryczna-oświetlenie (informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 2)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża elektryczna-oświetlenie (przedmiar robót), 3)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża instalacyjna-odwodnienie (przedmiar robót), 4)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogi (przedmiar robót), 5)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa (organizacja ruchu zastępczego), 6)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa (organizacja ruchu docelowego), 7)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogi (projekt wykonawczy), 8)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża instalacyjna - odwodnienie (projekt wykonawczy), 9)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża elektryczna - oświetlenie (projekt wykonawczy), 10)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa, instalacyjna-odwodnienie, elektryczna-oświetlenie (specyfikacje techniczne), 11)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa, instalacyjna (odwodnienie), elektryczna (oświetlenie) /projekt budowlany/. będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 04 grudnia 2008r. zwanej dalej siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 30.01.2009 r, do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony przebudowa drogi gminnej we wsi Ramiszów tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 30.01.2009r. do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 16) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia netto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. a)wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki, b)wykonania odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zwartej zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c)wykonanie oświetlenia ulicznego. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty w zakresie podanym powyżej (w/w wartość winna być uwzględniona w załączonych do oferty dokumentach np. referencjach, protokołach odbioru potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie). W wykazie należy podać wartości, daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/ przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zakresem oraz terminem umowy, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę). 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 16) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia netto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. a)wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki, b)wykonania odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zwartej zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c)wykonanie oświetlenia ulicznego. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty w zakresie podanym powyżej (w/w wartość winna być uwzględniona w załączonych do oferty dokumentach np. referencjach, protokołach odbioru potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie). W wykazie należy podać wartości, daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/ przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zakresem oraz terminem umowy, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę). 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka
Długołęka, ul. Wrocławska 18
55-095 poczta Mirków
(Punkt Informacyjny - parter Urzędu).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawijacy nie przewiduje finansowania przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinię Projektanta. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. 6.Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wyko?nawcą będą prowadzone w złotych polskich..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.