eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie - Azorach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Kutno: Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie - Azorach
Numer ogłoszenia: 26494 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532862 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie-Azorach, ul. Azory 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 254 73 09, faks 24 254 73 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie - Azorach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie - Azorach. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę w sezonie grzewczym, pelletu drzewnego luzem, wraz z pneumatycznym rozładunkiem, w ilości szacunkowej 120 ton, w terminie do 31.12.2014 r., do kotłowni przy Zespole Szkół Nr 4 im. Zygmunta Balickiego w Kutnie - Azorach. 2) Pellet winien spełniać wymagania jakościowe zgodnie z normą DIN PLUS lub DIN EN EURO PLUS A1. 3) Ilość zakupionego pelletu może ulec zmianie, w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych (-30%). W przypadku zmniejszenia ilości dostawy Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek i transport pelletu (cysterną dostawczą z systemem wdmuchiwania towaru do magazynu) do miejsca przeznaczenia oraz pneumatyczny rozładunek na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca do każdej partii dostarczonego pelletu dołączy dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe (atesty, certyfikaty) oraz dokument potwierdzający ilość dostarczonego materiału opałowego. Nie załączenie ww. dokumentów uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru dostawy. 6) Realizacja dostaw pelletu będzie odbywać się sukcesywnie, na telefoniczne zamówienie Zamawiającego (potwierdzone mailem), w sezonie grzewczym, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, w ilościach jednorazowych 15 - 24 tony, w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. 7) Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie. Odbiór każdej dostawy potwierdzony będzie spisanym na tą okoliczność protokołem odbioru. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzania ilości dostarczanego pelletu poprzez ważenie auto-cysterny. 9) Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy jeżeli stwierdzi, że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów jakościowych określonych ww. normami. Odmowa wraz z uzasadnieniem zostanie złożona Wykonawcy pisemnie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do odbioru wadliwego towaru na swój koszt oraz niezwłocznie (nie później niż 2 dni od odmowy) dostarczy pellet o prawidłowych parametrach jakościowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MATEX Marek Tereszczak, ul. 1-go Maja 36, 11-610 Pozezdrze, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123984,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.