To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-29
Warszawa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015 r.
Numer ogłoszenia: 264953 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345284 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres robót obejmuje m. in: 1. Roboty remontowe: a) Roboty remontowe sieci elektrycznej b) Roboty remontowe instalacji elektrycznej c) naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych d) naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych 2. Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 3.2. Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3.Zakres prac określają: 1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części 1, 2 , 3 i 4), 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ; 4) Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1 (część 1); AN-5 (część 2); AN-6 (część 3) i AN-7 (część 4)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla części 1,2,3 i 4). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: 2) w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, 3) w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej, 4) w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby, 5) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu. 6) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. 7) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. 8) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. 9) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. 10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11) zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), 12) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 13) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną, 14) dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu, 15) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 16) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 4. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 1) Wykonywanie drobnych robót elektrycznych: Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. 2) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy. 3) Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4) Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5) Za świadczenie usług pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: - usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, - usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w roku 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119622,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79330,02
Oferta z najniższą ceną: 55745,02 / Oferta z najwyższą ceną: 81784,47
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5 w roku 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224920,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142872,48
Oferta z najniższą ceną: 103901,77 / Oferta z najwyższą ceną: 142872,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 w roku 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251089,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154799,63
Oferta z najniższą ceną: 108807,46 / Oferta z najwyższą ceną: 154799,63
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 w roku 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROINEL Hubert Suchecki, ul. Tołstoja 1 lok. 66, 01-910 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241127,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117312,34
Oferta z najniższą ceną: 100015,18 / Oferta z najwyższą ceną: 149105,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Przeglądy, naprawy i konserwacje budowlane w budynkach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.