eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 264980 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i komputerów (płyty CD i DVD, itp.) dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne musza być fabrycznie nowe, nieużywane, nierefabrykowane, nieuszkodzone. Materiały muszą posiadać fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. a) za nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nie napełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. b) za refabrykowane Zamawiający uznaje materiały napełniane powtórnie, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. c) za cartrige Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek atramentowych posiadających pojemnik na tusz oraz głowicę; d) za toner Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek laserowych oraz kserokopiarek posiadających jedynie pojemnik na proszek barwiący; e) płyty CD-R, CD-RW powinny być o pojemności min. 700 MB, płyty DVD+R, DVD-RW powinny być o pojemności min. 4.7 GB, płyty DVD+R dwuwarstwowe powinny być o pojemności min. 8.5 GB. Płyty winny być umieszczone w pudełkach typu Slim, tworzących opakowania po 5, 10 lub 20 szt. zabezpieczone folią. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania płyt umieszczonych na szpulach o poj. 10, 25, 50 czy 100 szt. oraz w papierowych kopertach umożliwiających przechowywanie dysków CD i DVD. 2. Szczegółowe zestawienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych zawarte jest w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 3. Dostawa artykułów będących przedmiotem zamówienia dokonywana będzie do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie - na własny koszt Wykonawcy. 4. Proponowane przez Wykonawcę produkty powinny być oznaczone w sposób umożliwiający Zamawiającemu ich łatwą identyfikacje. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszu. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 6. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie przestrzegania norm dotyczących ochrony środowiska. 7. Dostawy materiałów eksploatacyjnych następować będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego do wyczerpania kwoty określającej wartość umowy. 8. Kody i nazwy zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30125100-2 Wkłady barwiące 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących; 30192113-6 Wkłady drukujące; 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD); 30234400-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD). 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 253065.44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach następujących programów: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 (Pomoc Techniczna), Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Pomoc Techniczna), Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (Pomoc Techniczna), projekt (B3 Regions) w ramach programu INTERREG IVC, oraz ze środków budżetu województwa..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o, Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 253065.44
  • Oferta z najniższą ceną: 253065.44 oferta z najwyższą ceną: 292492.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.