Ogłoszenie z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie nr 26498 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Staszów: Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Staszowie, wariant 400 m - certyfikowany - budowa zadaszenia o konstrukcji stalowej nad trybuną główną, instalacji kanalizacji deszczowej oraz utwardzenia terenu - etap I (powtórzenie postępowania)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377189
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, krajowy numer identyfikacyjny
83040974900000, ul.
Opatowska
31,
28-200
Staszów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
158 642 014, faks
158 643 261, e-mail
bzp@staszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.staszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Staszowie, wariant 400 m - certyfikowany - budowa zadaszenia o konstrukcji stalowej nad trybuną główną, instalacji kanalizacji deszczowej oraz utwardzenia terenu - etap I (powtórzenie postępowania)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.42.17.2016.III
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych związanych z zadaszeniem trybuny głównej na stadionie miejskim w Staszowie (działka ozn. w ewidencji gruntów nr 4059/8) w ramach zadania pn.: "Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Staszowie, wariant 400 m - certyfikowany", w zakresie obejmującym m.in: 1) budowę zadaszenia istniejącej trybuny sportowej w postaci wiaty wspartej na słupach stalowych (10 dźwigarów w regularnym rozstawie co 6,5 m, opartych na słupach stalowych, pokrytych blachą trapezową), 2) budowę odcinka instalacji kanalizacji deszczowej z rur PVC - jako odwodnienie połaci dachowej wiaty z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, 3) budowę utwardzenia terenu (wzdłuż trybuny) z kostki brukowej gr. 80 mm; zgodnie z dokumentami (w załączeniu), oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami, tj.: projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzją o pozwoleniu na budowę stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 60 miesięcy Oferta z najkrótszym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy Oferta z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45223100-7
Dodatkowe kody CPV:
45262310-7,
45200000-9,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT418675.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 409847,59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabud.i proj.decyzji o lokalizacji inwestycji celu publ." w ramach zad.pn.: "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu"
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Staszowie na rok 2025
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.