eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśldostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku nr postępowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26498

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Tomyśl: dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku nr postępowania: SPZOZ/SA/ZP/02/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Albiński, ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, fax 061 4422152, e-mail: spzoz18@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz-nowytomysl.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku nr postępowania: SPZOZ/SA/ZP/02/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku \A\ do SIWZ - formularzu asortymentowo -cenowym (wraz wykazem wzorów ostrzy skalpeli). Kod CPV: 33141000 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być zgodny z wymogami Polskich Norm Jakościowych oraz musi posiadać aktualne zezwolenia do stosowania w Polsce (świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, wpis do urzędowego wykazu środków farmaceutycznych i materiałów medycznych) -zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U. nr 93 poz.896. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przestawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany druk formularza ofertowego - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr \A\ do SIWZ; b) Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ; c) Dokumenty i oświadczenia wskazane w Części VI. SIWZ; d) Próbki towaru w ilościach i asortymencie wyszczególnionym przez Zamawiającego w wykazie próbek obowiązkowych do oceny funkcjonalności zaoferowanego sprzętu - Załączniku nr 4 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Liczba zadań: 4 Szacunkowa wartość całości przedmiotu zamówienia netto: pomiędzy 60.000 euro a 211.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą prawidłową pod względem formalnym i merytorycznym ofertę, 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP (wyszczególnienie okoliczności wykluczających z postępowania znajduje się w pkt 5.2. SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonanie oceny warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonej oferty i dołączonych do niej dokumentów (dokumenty te wyszczególnione zostały w Części VI SIWZ). Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego warunku uczestnictwa w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert /w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień/; 3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa każdy z podmiotów; 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - w przypadku podmiotów występujących wspólnie składa każdy z podmiotów; 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto danego pakietu 80 2. ocena funkcjonalności sprzętu z danego pakietu 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-nowytomysl.neostrada.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy wyłącznie -papierowych- egzemplarzy SIWZ odbieranych w siedzibie Zamawiającego lub przesyłanych za pośrednictwem poczty konwencjonalnej do siedziby Wykonawcy. Opłatę Wykonawca wnosi przelewem na wskazane konto Zamawiającego po otrzymaniu wraz z SIWZ stosownej noty księgowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 09:00, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: medyczny sprzęt jednorazowego użytku - zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym (załącznik A do SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 165 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto danego pakietu 80 2. ocena funkcjonalności sprzętu z danego pakietu 20 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: medyczny sprzęt jednorazowego użytku - zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym (załącznik A do SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto danego pakietu 80 2. ocena funkcjonalności sprzętu z danego pakietu 20 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: medyczny sprzęt jednorazowego użytku -zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym (załącznik A do SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 44 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto danego pakietu 80 2. ocena funkcjonalności sprzętu z danego pakietu 20 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: medyczny sprzęt jednorazowego użytku - zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym (załącznik A do SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto danego pakietu 80 2. ocena funkcjonalności sprzętu z danego pakietu 20 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.