Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Wrocław: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na ochronę budynków i mienia szpitalaNR POSTĘPOWANIA 42/08
Numer ogłoszenia: 265057 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, fax. 071 3260622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na ochronę budynków i mienia szpitalaNR POSTĘPOWANIA 42/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek nr 1, budynek J, 24h/doba: Portier, bez licencji ochrony, bez orzeczeń o niepełnosprawności Obowiązki: zbieranie i wydawanie kluczy, zamykanie i otwieranie furtek, kontrola nad wjeżdżającymi i wyjeżdżającymi ( do kogo, na jak długo) Obchód terenu w godz. 20.00-6.00, wjazd na teren Szpitala po godz. 18.00 tylko dla pracowników Szpitala i karetek. Posterunek nr 2, budynek A i A1, 24h/doba: Jednoosobowa ochrona Obowiązki: - zamykanie, otwieranie drzwi wejściowych - wydawanie i odbieranie kluczy od pracowników - sprawowanie kontroli nad wszystkimi osobami wchodzącymi do budynku, sprawdzanie przepustek - reagowanie na sygnały o zagrożeniach na oddziałach - obchód budynku A i A1 - klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, piwnice - ochrona kasy 1 raz w miesiącu w budynku księgowości w dniu wypłaty tj. 10 każdego miesiąca lub następny dzień pracujący po dostarczeniu przez konwój gotówki. W tym dniu pracownik dozoru powinien być zaopatrzony w broń. Zamawiający przewiduje ewentualność ochrony kasy 1 dnia dodatkowo w razie dodatkowej wypłaty. Posterunek nr 3, budynek A2, 24h/doba: Obowiązki: - zamykanie, otwieranie drzwi wejściowych - wydawanie i odbieranie kluczy od pracowników - sprawowanie kontroli nad wszystkimi osobami wchodzącymi do budynku, sprawdzanie przepustek - reagowanie na sygnały o zagrożeniach na oddziałach ze strony personelu - obchód budynku A2 - klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, piwnice - szczególna kontrola i monitoring (kamery) osób przebywających w budynku. Dodatkowo: 1 osoba w godz. od 8.00 - 20.00 - stały obchód po terenie Szpitala KONIECZNIE z licencja. Osoba ma reagować na wszelkie zdarzenia mające miejsce na posesji. WYMAGANIA DODATKOWE: - pracownicy umundurowani z wyraźnymi oznaczeniami - konieczna łączność pomiędzy osobami - osoba patrolująca teren musi być mobilna (rower).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium: 4572,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset siedemdziesiąt dwa i 00/100 zł) 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o numerze: 84 1930 1073 2009 0900 9783 0003 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonali minimum dwa zamówienia w zakresie ochrony o łącznej wartości minimum: 500 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 4) Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności z tytułu świadczonej usługi w wysokości min. 3 000.000,00 5) Przeciętna liczba zatrudnionych u Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jest nie mniejsza niż 100 pracowników - ocena na podstawie złożonej informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę: 1) dla punktu 1.1.1) - ocena na podstawie dokumentu o którym mowa w punkcie 2.1 g) 2) dla punktu 1.1.2) - ocena na podstawie dokumentu o którym mowa w punkcie 2.1 a) 3) dla punktu 1.1.3) - ocena na podstawie dokumentu o którym mowa w punkcie 2.1 b)-e) 4) dla punktu 1.1.4) - ocena na podstawie dokumentu o którym mowa w punkcie 2.1 f) 5) dla punktu 1.1.5) - ocena na podstawie dokumentu o którym mowa w punkcie 2.2 c).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 4 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Kserokopia polisy zaś w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) Wykaz wykonanych lub/i wykonywanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwa zamówienia w zakresie ochrony o łącznej wartości minimum: 500 000,00 zł. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie. h) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. J .Gromkowskiego ul. Koszarowa 5; 51-149 Wrocław
Sekcja Umów i Zamówień Publicznych
Pokój nr 17 piętro 1 budynek J.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: WSS im. J .Gromkowskiego ul. Koszarowa 5; 51-149 Wrocław Sekcja Umów i Zamówień Publicznych Pokój nr 17 piętro 1 budynek J.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.