Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Wyry: Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19.
Numer ogłoszenia: 265080 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlane remontowe związane z wykonaniem nowego pokrycia dachu na podstawie otrzymanej dokumentacji oraz dokonanej wizji na obiekcie. 2. Charakterystyka obiektu: a) zestawienie powierzchni i kubatury: Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego: 249,73 m2 Ilość kondygnacji 2 Powierzchnia dachu 401,45 m2 Wymiary dachu w rzucie 11,06 m x 22,58 m Kąt nachylenia połaci dachu 51o b) Opis stanu istniejącego: Budynek mieszkalny, to obiekt wolnostojący o zwartej prostopadłościennej bryle wykonany w tradycji, przykryty dachem dwuspadowym. Na parterze budynku oraz na piętrze znajdują się lokale mieszkalne, natomiast na poddaszu znajdują się po lewej stronie pomieszczenia nieużytkowe (strych) a po stronie prawej lokal mieszkalny. Konstrukcję dachu stanowi więźba drewniana krokwiowo-płatwiowa ze słupami drewnianymi. Krokwie 10 x 14 cm w rozstawie osiowym a = 0,90 m, oparte na konstrukcji płatwiowo - słupowej i murłatach. Wysokość kalenicy względem terenu wynosi około 12 m. Dach pokryty dachówką ceramiczną, w koronkę, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. c) Opis robót do wykonania: c.1 Roboty rozbiórkowe: - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej układanej w koronkę, - rozebranie ołacenia dachu - 401,45 m2, - demontaż wyłazów kominiarskich - 3 szt., - demontaż okien o wym 100 cm x129 cm w lukarnach - 3 szt., - rozebranie kominów ceglanych powyżej więźby dachowej - 4,1 m3, - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ~ 77 m, - rozebranie obróbek blacharskich ~ 22 m, - rozebranie ław kominiarskich ~ 10 m, - załadunek i odwóz gruzu na odl. do 10 km (koszty utylizacji gruzu ponosi wykonawca). c.2 Roboty murowe i tynkarskie: - uzupełnienie otynkowania kominów na poddaszu tynkiem cementowo-wapiennym kat. III, - wykonanie kominów wieloprzewodowych ponad dachem z cegły klinkierowej czerwonej kl. 350 na zaprawie do klinkieru, dopuszcza się cegłę z otworami maksymalnie do 10 % powierzchni - 4,1 m3, - wykonanie spoinowania ścian kominów z cegły klinkierowej zaprawą systemową do klinkieru ~ 32 m2, - wykonanie docieplenia ścian lukarn (5 szt.) styropianem gr. 10 cm oraz wykonanie tynku zewnętrznego, mineralnego strukturalnego gr. 2 mm (kolor - Holiday 3061), - wykonanie rusztowań. c.3 Roboty ciesielskie: - ołacenie połaci dachowej łatami o wym. 38 x 50 mm - 401,45 m2, - impregnacja więźby dachowej, - nadbicie krokwi deską gr. 2,5 cm aby umożliwić wykonanie docieplenia gr.15 cm oraz desek czołowych = 45,16 m, - osadzenie w połaci dachowej 3 sztuk wyłazów dachowych o wym. 0,54 x 0,75 m, (celem uszczelnienia wyłazów należy wokół wyłazów założyć typowe kołnierze uszczelniające), - montaż w lukarnach okien z PCV jednoskrzydłowych białych szklonych szybą zespoloną - szt. 3, - wymiana częściowa konstrukcji drewnianej dachu (krokwi, kleszczy) ok. 10 % czyli ~ 42 m. c.4 Roboty pokrywcze: - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii polietylenowej dachowej paroprzepuszczalnej - 401,45 m2, - kompleksowe pokrycie połaci dachowej dachówką ceramiczną średzką falistą angobowaną, w kolorze miedzianym o wym. 436 x 277 mm i wadze 1 szt. 3,7 kg - 401,45 m2, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze dachówki: gzymsu, kominów, lukarn i daszku attyki nad klatką schodową montaż stopnic i ław kominiarskich (lokalizacja do uzgodnienia z kominiarzem w czasie prowadzenia robót), - montaż barier śniegowych na całej długości dachu, - montaż rynien dachowych półokrągłych z PCW średnicy min. 150 mm w kolorze brązowym, łączonych na uszczelki ~ 45,16 m, - montaż rur spustowych z PCW w kolorze brązowym średnicy min. 110 mm - 31,2 m i czyszczaków (Geigerów) - 4 szt., - izolacja cieplna matami z wełny mineralnej gr. 15 cm układanymi pomiędzy krokwiami z podwieszeniem (na sznurkach), - umocowanie od spodu krokwi folii paroszczelnej. c.5 Informacje dodatkowe: - w cenie 1 m2 pokrycia dachowego należy ująć: wszelkie materiały i akcesoria potrzebne do wykonania pokrycia dachowego z dachówki takie jak gąsiory, spinki, uchwyty, taśmy uszczelniające, kominki wentylacyjne, - w cenie oferty (w kosztach pośrednich Kp), wykonawca powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności wykonania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, kosztów wynikających z przepisów bhp (barierki, daszki ochronne itp.) kosztów zawarcia ubezpieczeń zgodnie z postanowieniami umowy, oraz zabezpieczenia otwartego dachu przed wpływami atmosferycznymi, kosztów wykonania badań przewodów kominiarskich, kosztów związanych z korzystaniem z mediów w okresie prowadzenia robót remontowych (energia elektryczna, woda), - wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed terminem złożenia oferty, - wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu i obiektu, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty na własny koszt. Termin dokonania wizji w obiekcie winien zostać uzgodniony z przedstawicielem UG [tel. (032) 325 68 31]. 4. Wymagania jakościowe: 4.1. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z: - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 z 2003r. poz. 2016 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.2. Dostarczone materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty. Podane w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważny)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 25.08.2009r. do godz. 10.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19 - wadium. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do ofert należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry w terminie j.w.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca winien posiadać następujące doświadczenie: zrealizować w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (w tym zrealizować minimum 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 80.000 PLN brutto polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki). Wymienione przez wykonawcę roboty budowlane winny być potwierdzone odpowiednimi referencjami. b) Wykonawca winien dysponować następującym potencjałem kadrowym: Dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności musi dysponować: - minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - pracownikami fizycznymi posiadającymi wymagane uprawnienia związane z pracą na wysokości. Kierownik musi być zarejestrowany w Izbie Samorządu Zawodowego, co należy udokumentować aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby oraz posiadać uprawnienia związane z pracą na wysokości. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać: a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 zł. lub w wys. równej cenie ofertowej. b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 200.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 5. wniosą wadium w wysokości 2.000,00 zł w terminie oraz formie wskazanej w rozdz. XII SIWZ. INFORMACJA DOTYCZĄCA PODWYKONAWCÓW 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania robót w zakresie wykonania pokrycia dachowego. 4. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom max. 30 % wartości oferty. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczania się w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia wymienione w pkt. 2 i 3 muszą być złożone przez każdego wykonawcę). 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia wymienione w pkt. 4 i 5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) w przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, a np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, z którego jednoznacznie wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli, b) z odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji winno wynikać, że zakres prowadzonej działalności gospodarczej jest zgodny z przedmiotem zamówienia. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 4. C. Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, n/w oświadczenia mogą być złożone wspólnie). 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymienione przez wykonawcę roboty budowlane winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami (referencjami) zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane - załącznik nr 5, zgodnie z rozdz. V pkt. 2a SIWZ. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w zał. nr 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, wykonawca powinien zapewnić tłumacza - załącznik nr 6, zgodnie z rozdz. V pkt. 2b SIWZ. D. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 8. Oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej - załącznik nr 7, zgodnie z rozdz. V pkt. 3a SIWZ 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 200.000 zł, zgodnie z rozdz. V pkt. 3b SIWZ. E. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 10. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 8; w przypadku braku podwykonawców wpisać - nie dotyczy. 11. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 9. 12. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów przyjętych do oferty. 13. Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdz. XII SIWZ. 14. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie, wskazująca, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest to tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 4, 5 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego warunku stawianego wobec Wykonawców przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem jego oferty. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego z rozdz. VIII SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 12 (II piętro), po wcześniejszym pisemnym zamówieniu. Koszt SIWZ: 12,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro). Termin składania ofert upływa w dniu 25.08.2009r. o godz. 10.45..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.