Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego (powtórka) DZP/38/382-42/10
Numer ogłoszenia: 265087 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego (powtórka) DZP/38/382-42/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (pakietów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy Pakietów: 1 - 3 i 9). Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, a następnie dokonania oceny ich jakości na podstawie wyszczególnionych w pkt 14.6 parametrów jakościowych. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu i pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki, o których mowa w pkt. 3.9. SIWZ winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 33.73.50.00-1, 33.14.13.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) próbki zgodnie z pkt 3.9. - 3.11. SIWZ (dotyczy Pakietów: 1 i 2); c) Oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6 do SIWZ; d) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; f) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego zaoferowane produkty mogą być poddane ponownej sterylizacji - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; g) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; h) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji, w których treści nastąpiły zmiany - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - według Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; b) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy; c) uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów oferowanych produktów na podstawie dokumentów wystawionych przez producentów (oświadczenie, cennik lub faktura). Zmiany wymienione w ppkcie c) mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - XI piętro, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - XI piętro, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okulary ochronne do lasera IR 904-30 firmy SINAR LONDON LTD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 18.14.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gogle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.73.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ustniki plastikowe do spirometru typu Mastercope firmy JAEGER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły z kulką do przemywania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Okulary ochronne operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 18.14.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pętle do zakładania na szypuły polipów do narzędzia do podwiązywania HX-20U-1 firmy OLYMPUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rurki tracheostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Wiejskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa chłodni odpadów medycznych przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, Al. Jana Pawła II 7" w formule "zaprojektuj i wybuduj."
- Remont chodnika przy ul. Arki Bożka i deptaka ul. Wrzosowa w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, przy głównym wejściu do Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych, przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
- Dostawa materiałów do sterylizacji
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.