To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie acyklicznej, akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu
ulic: Witosa - Nowa Krępa w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 265205 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229927 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie acyklicznej, akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Witosa - Nowa Krępa w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - wykonanie/budowa i uruchomienie acyklicznej akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej w oparciu o projekty dostarczone przez Zamawiającego i wymagania określone w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, - wykonanie i podłączenie dodatkowo 4 pętli indukcyjnych (krótkich) w odległości śr 75 m od skrzyżowania, - podłączenie sygnalizacji do przyłącza teletechnicznego z systemem monitoringu Miejskim Zarządzie Dróg, - uzupełnienie oznakowania poziomego (cienkowarstwowe) 4 m2 - roboty należy realizować bez naruszania konstrukcji jezdni - pomiary elektryczne - obsługę geodezyjną prowadzonych robót wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DUCTUS Sp. z o.o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260163,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179950,00
Oferta z najniższą ceną: 179950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.