Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nasielsk: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 637 295,- zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na wydatki związane z realizacją zadań inwestycyjnych w wysokości 907 191,- zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 3 730 104,- zł Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nasielsk, do kontaktów: Ludwina Turek, ul. Elektronowa 3 lok., 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, fax 023 6912470, e-mail: um@nasielsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nasielsk@wa.jst.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto i Gmina Nasielsk, Ludwina Turek, Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, tel. 0-23 69-33-065, fax 0-23 69-12-470, e-mail: nasielsk@wa.jst.net.pl, www.nasielsk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 637 295,- zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na wydatki związane z realizacją zadań inwestycyjnych w wysokości 907 191,- zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 3 730 104,- zł. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3 05-190 Nasielsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 637 295,- zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na wydatki związane z realizacją zadań inwestycyjnych w wysokości 907 191,- zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 3 730 104,- zł. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. Karencja spłat rat kapitałowych oraz odsetek od kredytu od dnia zawarcia umowy do dnia 30.01.2008 r. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w całości nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. Spłata kapitału w 60 miesięcznych równych ratach płatnych do końca każdego miesiąca począwszy od 31.01.2008 r. Spłata odsetek za okres karencji nastąpi w dniu 31.01.2008 r. Spłata odsetek od kapitału kredytu następować będzie kwartalnie na koniec każdego kwartału począwszy od 31.03.2008 r. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 3M. Zabezpieczenie - weksel in blanco. Dla porównywalności ofert odsetki należy wyliczyć według stawki WIBOR 3M na dzień 30 kwietnia 2007 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie) 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy wymienione w dokumentach rejestrowych, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. 3. Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńtępowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe 4. Projekt umowy 5. Dowód wniesienia wadium 6. Wypełniony druk oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,- euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2012
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,- na dzień przed otwarciem ofert na rachunek bankowy zamawiającego BS Nasielsk 61 8226 0008 0000 1746 2000 0004 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia-niespełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w sekcji II pkt 1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3 05-190 Nasielsk I piętro pok. 112.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.
INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 3 500 000,00 zł
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2024 ROKU
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do kwoty 3 750 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Czeremcha
- ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" - prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla gminy Wąsosz"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.