eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku nr 21 stanowiącego część zakładu przyrodoleczniczego w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Busko-Zdrój: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku nr 21 stanowiącego część zakładu przyrodoleczniczego w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 265333 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203923 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku nr 21 stanowiącego część zakładu przyrodoleczniczego w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku nr 21 stanowiącego część zakładu przyrodoleczniczego w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju. 2.Budynek nr 21 to obiekt z 2 kondygnacjami nadziemnymi, podpiwniczony, łącznik naziemny pomiędzy budynkami nr 19 i 21. 3.Konstrukcja budynku: budynek wznoszony metodą tradycyjną: -stropodach płaski docieplony styropianem gr. 20 cm i kryty papą termozgrzewalną, -stropy żelbetowe monolityczne i ceramiczne, -ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane bloczków gazobetonowych docieplone styropianem gr. 15 cm, ścianki działowe z cegły ceramicznej, -ławy i płyty fundamentowe, wieńce, słupy żelbetowe monolityczne 4.Wykaz robót koniecznych do wykonania objęty dokumentacją projektową: a).W zakresie obiektów kubaturowych: -przebudowa pomieszczeń znajdujących się na wszystkich kondygnacjach, tj. piwnica, -parter, I piętro, -modernizacja stropodach budynku, -zaprojektowano więźbę dachową drewnianą wielospadową krytą blachą trapezową T-35 ocynkowaną powlekaną z rynnami i rurami spustowymi na zewnątrz budynku. b).W zakres przebudowy wchodzi wymiana posadzek, budowa nowych ścian działowych, roboty wykończeniowe ścian: -dostosowanie budynku do przepisów p.poż. poprzez wydzielenie pożarowe od sąsiednich budynków, -wymiana stolarki okiennej, częściowo ze względów ppoż., a także ze względu na zmianę funkcji pomieszczeń, -poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana stolarki drzwiowej., -przebudowa pochylni znajdujących się na parterze oraz piętrze I łączących budynek 21 z budynkiem nr 1, c).W zakresie instalacji wewnętrznych: branża elektryczna w zakresie instalacji niskoprądowych: -wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, -wykonanie nowej instalacji przyzywowej, telefonicznej, sieci logicznej. branża elektryczna silnoprądowa -wykonanie instalacji zasilania schodołazu dla osób niepełnosprawnych, znajdującego się przy schodach łączących budynek nr 21 z budynkiem nr 1, -wykonanie instalacji zasilających urządzenia wentylacji mechanicznej, -przebudowa instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjno-ewakuacyjnego i gniazd wtykowych zarówno w wyniku zmiany funkcji pomieszczeń jak również w związku z wydzieleniem stref ppoż. w budynku, -wykonanie wewnętrznego przyłącza energetycznego (WLZ). branża sanitarna -wykonanie instalacje wod.-kan., -adaptacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z wykorzystaniem istniejących urządzeń i kanałów do nowoprojektowanych funkcji poszczególnych pomieszczeń, -na potrzeby nagrzewnicy wodnej centrali wentylacyjnej wykonanie instalacji ciepła technologicznego, -wykonanie instalacji c.o. pomieszczenia ogrzewane na dwa sposoby- tradycyjnie grzejnikami i za pomocą ogrzewania podłogowego. 5.Dane techniczne obiektu: -powierzchnia zabudowy - 789,25 m2 -powierzchnia użytkowa - 1088,95 m2 -powierzchnia ruchu - 609,70 m2 -powierzchnia netto - 1698,65 m2 -kubatura - 8014,30 m2 6.Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych oraz warunki ich wykonania został określony w: a).dokumentacji projektowej - zał. nr 9 do SIWZ; b).specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ; c).przedmiarze robót - zał. nr 11 do SIWZ. 7.Kolejność wykonywanych robót przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy zostanie ustalona z Zamawiającym przed sporządzeniem harmonogramu rzeczowofinansowego z uwzględnieniem pkt. 8 w rozdz. III SIWZ oraz § 2 ust. 3 lit. a). do c). projektu umowy będącego zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. 8.Przebudowa budynku musi odbywać się z zachowaniem ciągów komunikacyjnych 9.Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 10.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11.Roboty zamienne: a).w przypadku zaproponowania przez Zamawiającego lub Wykonawcę zamiennych rozwiązań w zakresie technologii wykonania, zastosowanych materiałów lub wyrobów wskazanych w dokumentacji, zmiany te wymagają uzgodnienia z nadzorem inwestorskim. b).roboty zamienne to roboty, które powstają w takiej sytuacji prawnej, gdy stosownie do umowy stron Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, zamiast robót przewidzianych pierwotnie w dokumentacji projektowej, w ich miejsce innych robót, o innym zakresie rzeczowym, innej technologii wykonania lub z innych materiałów, c).wynagrodzenie za te roboty zamienne zostanie ustalone na podstawie kosztorysu zamiennego, który stanowić będzie także m.in. podstawę do rozliczenia za te roboty, d).Wykonawca zobowiąże się aby ceny jednostkowe pozycji w kosztorysie ofertowym robót zamiennych Wykonawcy nie były wyższe niż ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a w przypadku braku cen jednostkowych porównywalnych, Zamawiający z Wykonawcą w drodze negocjacji uzgodnią ceny jednostkowe w oparciu o realia rynku, e).realizacja robót zamiennych poprzedzona zostanie sporządzeniem protokołu konieczności podpisanym przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i ewentualnie Projektanta. 12.Roboty dodatkowe: a).jeżeli pomiędzy projektem, a przedmiarem wystąpi rozbieżność, tzn. ilość robót przewidzianych w projekcie będzie się różniła od ilości robót wynikających z przedmiaru, przyjmowanego dalej za podstawę opracowania oferty cenowej to Wykonawca w ramach prac podstawowych zobowiązany jest do wykonania w ramach złożonej oferty pełnego zakresu robót, zgodnie z projektem budowlanym, b).wynagrodzenie Wykonawcy na roboty dodatkowe zostanie określone w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie dokumentacji budowy obejmującej dokumentacje projektową, dziennik budowy, księgę obmiarów, oraz protokoły odbiorów częściowych i końcowych, c).jednostkowe nakłady rzeczowe, ceny jednostkowe czynników produkcji, wskaźniki kosztów pośrednich i narzutu zysku zgodnie z ustaleniami w ofercie Wykonawcy dla kalkulacji szczegółowej. 13.Zamówienia dodatkowe: a).udzielenie zamówienia dodatkowego Wykonawcy zamówienia podstawowego na roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia będzie możliwe, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, b).Wykonawca zobowiąże się aby ceny jednostkowe pozycji w kosztorysie ofertowym zamówienia dodatkowego nie były wyższe niż ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a w przypadku braku cen jednostkowych porównywalnych, Zamawiający z Wykonawcą w drodze negocjacji uzgodnią ceny jednostkowe w oparciu o realia rynku, c).Wykonawca zobowiąże się do wykonania zamówienia dodatkowego powierzonego przez Zamawiającego, d).realizacja zamówienia dodatkowego poprzedzona zostanie sporządzeniem protokołu konieczności podpisanym przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru, Zamawiającego, Projektanta, oraz podpisaniem umowy w trybie art. 67 ust 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych. 14.Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. Spotkanie odbędzie się w dniu 09.10.2013 r. o godz. 11:00 w 21 WSzU-R w Busku Zdroju ul. Rzewuskiego 8 bud. OPAL pokój nr 15..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. WIKING Tadeusz PŁANETA, Stopnica, 28-130 Wolica 40, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3453130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2345353,42

  • Oferta z najniższą ceną: 2345353,42 / Oferta z najwyższą ceną: 3441547,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.