eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 85 w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Lublin: Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 85 w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 265359 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 85 , ul. Onyksowa 8, 20-582 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 49 70, faks 81 466 49 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p85.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole publiczne (gminna samorządowa jednostka organizacyjna).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 85 w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi cateringowej, polegającej na przygotowywaniu z własnych produktów i dostarczaniu codziennie przez okres trwania umowy trzech posiłków dziennie - śniadań, gorących obiadów i podwieczorków dla dzieci przedszkolnych w wieku od 2,5 do 5 lat, uczęszczających do Przedszkola Nr 85 w Lublinie. Śniadanie: trzy pełnowartościowe kanapki (pieczywo ciemne, jasne, bułka, masło, ser, szynka (wieprzowa, wołowa) i inne dodatki np. serek topiony, pomidor, sałata i inne warzywa, jajka, pasty jajeczne, rybne, kiełbasiane), zupy mleczne, herbata, kakao, mleko, bawarka, kawa zbożowa - min. 250 ml itp.; obiad: I danie: zupa, pieczywo, II danie: ziemniaki (zamiennie: ryż, kasza, kopytka itp.), dania mięsne np. sztuka mięsa, kotlet mielony, pulpety, udziec kurczaka, kotlet schabowy, filet drobiowy, gulasz, sos mięsny itp., ryba, pierogi, naleśniki, knedle, surówka, sałatka, kompot lub herbata; podwieczorek: ciasto domowe, ciastka, drożdżówka, słodka bułka, owoce, sałatka, kanapka, budyń, kisiel, mleko, kakao, kompot, herbata. Usługa będzie realizowana w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. z zastrzeżeniem, że w miesiącach wakacyjnych lipiec-sierpień dostawy nie będą realizowane (jeden miesiąc) lub będą realizowane w mniejszej ilości (jeden miesiąc). b)Śniadania, obiady i podwieczorki należy przygotować dla około 105 dzieci dziennie, tj. około 18535 śniadań, obiadów i podwieczorków w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania mniejszej, ewentualnie większej niż 80 ilości posiłków dziennie, na które składają się śniadanie, obiad i podwieczorek, wynikających z liczby dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 85. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na większe lub mniejsze zapotrzebowanie Zamawiającego, bez prawa dochodzenia wynagrodzenia za mniejszą niż określona w punkcie II.1.3.b liczbę posiłków. c) Liczba zamówionych posiłków na podstawie ilości dzieci, będzie przekazywana telefonicznie każdego dnia do godz. 9.00 przez osobę upoważnioną. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i dostarczenia do siedziby Zamawiającego zamówionej na dany dzień ilości posiłków i będzie Mu przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zamówione i dostarczone posiłki. e)W miesiącu grudniu ilość wydanych posiłków ustali się według stanu obecności dzieci na dzień 27.12.2013 r. i poda ten stan do końca miesiąca, w celu wystawienia faktury VAT w tym dniu z terminem zapłaty do 31.12.2013 r. f)Wykonawca będzie dostarczał posiłki na własny koszt, w specjalistycznych termosach termoizolacyjnych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury (minimum 65oC) oraz jakości przewożonych potraw. g)Dostawa zamówionych posiłków ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) udokumentowane decyzją/opinią wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, które wykonawca zobowiązany jest okazać przy dostawie na każde żądanie Zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego. h)Posiłki będą dostarczane w dni robocze od poniedziałku do piątku do pomieszczenia kuchennego przedszkola w następujących godzinach: -śniadanie 7.00-8.15 -obiad i podwieczorek 11.30-12.00 i)W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. j)Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: -jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, -w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką, -potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych: konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, -w jadłospisie powinny przeważać potrawy mięsne gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, surówki lub warzywa gotowane, -do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, -zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym, -przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów, -wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów, -jeśli śniadanie będzie mięsne to obiad może być bezmięsny: pierogi, pierogi leniwe, kopytka, naleśniki, makaron z serem lub innymi dodatkami, kluski, wszystkie rodzaje kasz z sosem bezmięsnym, itp. k)Posiłki muszą spełniać następujące warunki ilościowe: -śniadanie: trzy pełnowartościowe kanapki (pieczywo ciemne, jasne, bułka, masło, ser, szynka i inne dodatki np. serek topiony, pomidor, sałata i inne warzywa, jajka, pasty jajeczne, rybne, kiełbasiane), zupy mleczne, herbata, kakao, mleko, bawarka, kawa zbożowa - min. 250 ml itp., -zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml, -drugie danie gramatura nie mniej niż: mięso 70 gram, surówka 50 gram, dodatek skrobiowy 100 gram, sosy mięsne 100 gram, dania mączne 200 gram, -kompot lub sok: gramatura nie mniej niż 200 ml, -podwieczorek: ciasto domowe 70g, drożdżówka (1 szt.), słodka bułka (1 szt.) lub 50g, owoce 50g, sałatka 50g, 2 kanapki (2 szt.); budyń, kisiel, mleko, kakao, kompot/herbata - gramatura nie mniej niż 500 ml. l)Wykonawca zapewnia własne pojemniki na odpady i odbieranie każdego dnia tzw. resztek po posiłku do godziny 15:00. m)Wykonawca będzie przygotowywał posiłki o najwyższym standardzie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. n)Należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. o)Realizując umowę Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących przepisów prawnych. p)Jadłospis na okres 10 dni roboczych z określeniem gramatury układany będzie przez Wykonawcę i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia najpóźniej w ostatni dzień poprzedniej dekady. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. q)Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. r)Sprawdzanie spełnienia w/w kryteriów dokonywać będzie przedstawiciel Zamawiającego w trakcie umowy. Niespełnienie któregoś z w/w kryteriów skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz jej konsekwencjami. s)Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce). t)Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z wyżywienia w przedszkolu. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń, sprzątaniem po posiłku ponosić będzie Zamawiający - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu. u)Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. Cena jednostkowa brutto oferowanych usług może ulec zmianie tylko w przypadku wprowadzenia innej stawki VAT, o której mowa w pkt. 16.7 Specyfikacji. v)Należność za wykonanie i dostawy posiłków będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. w)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu posiłków w przypadku stwierdzenia ich złej jakości, tj. posiłków niezdatnych do spożycia z powodu użycia przeterminowanych produktów (np. stwierdzenia pleśni, niewłaściwego koloru), niedogotowanych, zanieczyszczonych. Zwrot posiłków będzie następował na podstawie Protokołu reklamacji/zwrotu posiłków, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W miejsce zwróconych posiłków Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć posiłki pełnowartościowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisami wykonawczymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu gorącego posiłku przez okres co najmniej 4 miesięcy dla co najmniej 100 osób oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagane przepisy w zakresie przewozu żywności. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi: -informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek rozliczeniowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji. -Przykładowy jadłospis proponowany przez Wykonawcę z określoną gramaturą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Każda zmiana stawek podatku VAT uprawnia Wykonawcę do zmiany ceny po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o mającej nastąpić zmianie cen, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu VAT. Strony dopuszczają możliwość obniżenia cen dostarczanych artykułów żywnościowych w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących takim obniżeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p85.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 85 ul. Onyksowa 8, 20-582 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole nr 85 w Lublinie, ul. Onyksowa 8, 20-582 Lublin, kancelaria Przedszkola nr 85 w Lublinie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będzie realizowana w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. z zastrzeżeniem, że w miesiącach wakacyjnych lipiec-sierpień dostawy nie będą realizowane (jeden miesiąc) lub będą realizowane w mniejszej ilości (jeden miesiąc). Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Dagmara Narkun - pomoc administracyjna w Przedszkolu Nr 85 w Lublinie tel. 81 466 49 70, adres email: p85@lublin.eu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.